Het grote voetbaltopic #32

Status
Not open for further replies.
Zo hé, 0-4! :D

Edit: @Lars
Inderdaad, wel heerlijk provoceren zeg met dat balletje hoog te staan houden!

Edit: Bulykin en Boerrigter niet tegen Lyon, dat gaat nog wat worden zeg!
Ebecilio is echt 10x slechter dan Boerrigter, moet wel toegeven dat die Lodeiro gister een uitstekende invalbeurt had.
 
Last edited:
Die zat d'r inderdaad echt heerlijk in, iets van 115 k/h.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bF06cGaE9vM"]http://www.youtube.com/watch?v=bF06cGaE9vM[/ame]
 
Last edited:
Dieptepunten....

Cruijff tegen Davids; "jij zit hier alleen maar omdat je zwart bent".
Een voorzitter die studio voetbal gaat bellen...


Circus Ajax, wat (ik citeer) een kleine club zeg.
 
Dan is 't toch eigenlijk wel een loser want dan geeft die in feite al die andere flapdrollen nog hun zin.
Maar mocht die daadwerkelijk gaan dan vertrekken ook al die jeugdtrainers die achter Cruijff staan, en natuurlijk Bergkamp, Jonk en de hele mikmak.
 
Die krijgen toch al geen paycheck meer, het is nu al jaren onrustig in 020 en het is eigenlijk nergens voor nodig:D, als je ziet wat wij in Rotterdam voor geneus hebben gehad
 
En dat is nou precies het verschil tussen een topclub en middenmoot! :*
(dit seizoen niet helaas, zijn nu al klaar)
Kenneth, breek aub je been ofzo.

Sneaky spel nu bij Ajax, Cruyff zal het ongetwijfeld gezegd hebben hoor. Maar vind het wel vreemd dat het precies nu naar buiten komt. Denk dat weinig Ajax supp. van dit verhaal wakker liggen, Davids heeft sowieso weinig krediet meer na nsb aktie richting Cruyff.
 
Het is gewoon het begin van een crisis waar Feyenoord 10 jaar geleden slachtoffer van was. Deze crisis in 020 is echt niet zomaar opgelost hoor.

Topclub he Robert? Met een leiding als deze lacht heel nederland ze uit. Treurig genoeg dat het al 2 weken voorpaginanieuws is. wat een gezever man. Het zijn van een topclub zit hem niet alleen in de in het verleden behaalde reseultaten.
 
Ik vind die Ten Have ook wel een beetje een vies ventje hoor. Snel naar de NOS bellen om over racisme te klagen. En dan die draak van een Arno Vermeulen met zn arrogante bakkes weer geilend op alle aandacht. Die Cruijff moet me anderzijds ook wel een enorme lul zijn, want dit zijn niet de eersten die dit soort conflicten met hem zoeken.
 
De crisis van Feyenoord was/is voornamelijk financieel, daar hebben we gelukkig geen last van. Wij hebben last van types ala ten Haven, pipo's die geen enkel verstand van de voetbalwereld hebben maar wel denken een club zoals Ajax te kunnen regelen. Dat werkt gewoon niet, en zeker niet als je tegen opperjood JC knokken.

Qua resultaat zijn we dit seizoen geen topclub, het is gewoon bedroevend hoe wij de punten weggeven op dit moment. Zoals tegen NAC, 6 min voor tijd 2-0 maken en dan alsnog 2-2 eindigen. Echt on-ge-loof-lijk, maargoed misschien is het weer eens tijd voor flink gedonder, als het daarna maar weer eens rustig wordt. Gelukkig kan het seizoen nog gered worden door in Lyon te winnen/1-1 (of hoger) gelijk te spelen, beker te pakken en hopen op de 2e plek in de competitie. Kampioen worden zit er gewoon niet meer in.

Als de RvC opstapt, Cruyff de toekomst gaat regelen en van Gaal de ArenA gaat regelen dan zie ik het wel goed komen, dan zitten er gewoon goede mensen op de goede positie.

Lucien; die Vermeulen moeten ze inderdaad een tijd in de isoleercel gooien, wat een kwal is dat zeg. De Kwalbert Verlinden van de voetbalwereld.
 
VGaal de Arena en Cruijff de toekomst..........is het wachten tot de bom weer barst.

Ajax heeft last van pippo's? Beursssssgang!

Interview Davids was dus 'geregeld'....

'topclub'onwaardig dit. Zo me schamen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top