Het grote voetbaltopic #31

Status
Not open for further replies.
Tegen Spanje of Duitsland moet je echt met Kuyt spelen, anders ben je kansloos.

Ik ben bang dat van Persie gaat sneuvelen in de basis en dat Huntelaar straks spits speelt als Robben terug is. En tot nu toe speelt Oranje onder van Marwijk vrij aanvallend, want tegenstanders worden bijna allemaal verpletterd. Hij selecteert nooit volledig 100% aanvallend, maar dat is ook niet nodig als je nog steeds zoveel goals maakt en zo weinig tegen krijgt. Ik heb het altijd een beetje raar gevonden dat van Marwijk behoudend genoemd wordt. Op het afgelopen WK heeft Spanje ook maar heel weinig goals gemaakt.
 
Dat is logisch, een 0-1 uit een counter is gewoon dodelijk in de knockout fase op een toernooi. Maar gaat mij er meer om dat hij het ook niet doet in oefenpotjes. Stel al die gasten gewoon eens op, maar nee Kuyt had net zo goed zijn schoonzoon kunnen zijn.


Na het EK (afvallen v Bommel denk ik) zo spelen;

Steek

vd wiel mathijssen heitinga pieters
strootman vd vaart
robben sneijder v persie
huntelaar

Ik heb alleen nog geen idee wie mathijssen moet opvolgen, die stopt misschien ook wel na het EK, sowieso te oud voor het WK in 2014 imo. Zelfde eigenlijk voor v Bommel. Imo gelijk na het EK bouwen met een jongere ploeg. En dan idd Kuyt tegen sterke tegenstanders.
 
Last edited:
Douglas?

Misschien beter om Robben op links te houden en Van Persie op rechts? Zodat Huntelaar wat voorzetten krijgt.
 
Douglas is geen NL'der, ook niet met een NL paspoort.
Niet ineens bij NL willen spelen omdat je niet goed genoeg bent voor Brazilie. En wij zijn niet eens minder dan hun.
Als hij morgen een invite krijgt voor het Braziliaanse team dan staat hij binnen 5 min op schiphol.

Hij doet het puur voor een transfer richting engeland.
 
Maduro of Bruma, zal me niet verbazen als hij over 3 jaar een vaste waarde is bij Chelsea.

Douglas heeft geen roots in NL toch? Alleen nu een NL vriendin en een verblijf van 8 jaar?
Vind het toch gek als hij NL elftal speelt straks, heb er niets op tegen, maar dit werkt ook wel de internationaltransfers in de hand.
 
Douglas is volgens mij al bezig met z'n staatsburgerschap.

Klopt, maar zoals ik al zei... als Brazilie hem een uitnodiging stuurt gaat hij er echt wel op in. Een NL paspoort voor hem is gewoon ideaal om naar het buitenland te gaan. Alsof hij echt iets speciaals voor NL voelt....(ja de $$$ )
 
Finland won met 8-0....even in perspectief.

negativism.png


Wij met 11-0 en dat is 3 meer, dat is een record, dat was de 37ste winst op rij, dat was met mooi voetbal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top