Het grote voetbaltopic #30

Status
Not open for further replies.
Als je ziet wat voor voetbal ze gespeeld hebben dit jaar hebben ze het nog verrassend goed gedaan vind ik. Tot op de laatste 2 wedstrijden meedoen om de prijzen.

Als ze dit jaar geen kampioen worden hebben ze met een of twee gerichte aankopen volgend jaar een hele goede kans denk ik. Continuïteit en rust met Frank de Boer en een wat sterker, voetballender middenveld en een goede spits en je kan een hoop met 65 miljoen per jaar. Een Seedorf zou ideaal zijn, maar die geeft vandaag in de krant aan dat hij niet wil komen. Dus denk dat die dan nooit meer komt gezien zijn leeftijd. Ik zeg: Theo Janssen, maar die zal wel niet willen.

Janssen zou verdomde goed bij Feyenoord passen. Hou zou op handen en voeten gedragen worden door het Legioen, daar ben ik van overtuigd. Die houdt wel van dat opstandelijke en soms lekker felle van Janssen. Zo'n figuur heb je gewoon nodig bij Feyenoord. Vandaar dat die Bellamy ook niet zou misstaan toen daar het afgelopen jaar nog sprake van was.
 
Boerrigter hoeft van mij niet te komen hoor, niemand eigenlijk.
Van mij mogen ze Elia wel ophalen bij HSV, en Dost.
In Dost hebben ze volgens mij al lang geen interesse meer.
Elia zie ik sowieso niet komen, die jongen kan toch wel aan een betere club komen.
 
Dost en Roorda zijn welkom in de kuip, wijnaldum op 1 en daar past dost goed bij als aan/afspeelpunt en afmaker. Roorda is een groot talent imo, maar die zou ik alleen kopen als Biseswar weg zou gaan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top