Het grote voetbaltopic #28

Status
Not open for further replies.

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
[ir]http://onedollardietproject.files.wordpress.com/2008/09/popcorn.jpg[/ir]

und so weiter
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Wereldvoetbalbond FIFA heeft dertien systemen geselecteerd, die kunnen bepalen of een voetbal de doellijn is gepasseerd. Het mondiale orgaan zal op 20 oktober over de mogelijke invoering van de systemen tijdens een vergadering van de Ifab. Dat orgaan, waarin naast de FIFA de Engelse, Schotse, Noord-Ierse en de voetbalbond van Wales zitting hebben, bepaalt spelregelwijzigingen in het voetbal

Nu gaat er wat gebeuren hoor :X
 
Mooie doelpunten/acties.

Wat is die Ibrahimovic toch ook gestoord... Dat knietje bij Heitinga :L
 
Was weer heerlijk om te kijken.!
En ook heerlijk die frustraties van toivonnen en ibra praatjes vullen geen gaatjes zie je maar wel..:p
 
de Jong kan voortaan beter op de bank plaatsnemen, wat was van der Vaart goed zeg! :W

Edit: Kuyt heeft z'n enkelbanden gescheurd.
 
Van de vaart is ontpopt als een ware speler voor het NL elftal.
Laat hem maar het hele team dragen en laat hem maar onder zijn niveau spelen..(wat niet het geval was)
Potentieel europees kampioen hoor..
 
Vind dat de verslaggever te lovend was over die voorzet actie van Affelay, die verdediger ging niet echt zoeken ofzo dus het had niet veel meerwaarde denk ik.
 
Inderdaad, die bewegingen hadden weinig meerwaarde. Wel een mooie voorzet. Al viel me op dat Affelay veel te veel met het hoofd naar beneden speelt, als Pieters achterlangs kwam zag ie dat niet of veel te laat. En dat speelt dan in hetzelfde team ook nog :L

Vd Wiel en Kuyt hadden een veel betere chemie.
 
Van de vaart is ontpopt als een ware speler voor het NL elftal.

Potentieel europees kampioen hoor..

Dat was hij altijd al, jammer dat van Marwijk dat niet zag...

Ik heb helaas de wedstrijd niet gezien, moest zelf trainen, wel de doelpunten, volgens mij was het een super wedstrijd.
 
Inderdaad, die bewegingen hadden weinig meerwaarde. Wel een mooie voorzet. Al viel me op dat Affelay veel te veel met het hoofd naar beneden speelt, als Pieters achterlangs kwam zag ie dat niet of veel te laat. En dat speelt dan in hetzelfde team ook nog :L

Zodat Pieters dan een perfecte voorzet zou geven? :X
die komt voor de vorm alleen maar op... Erik moet nog wat oefenen op aanvallende passes.

Affelay had wat last van bewijsdrang.
En Zweden viel imo erg tegen.
 
Ik vond Pieters érg slecht spelen. Geen enkele aanvallende bal gezien van hem, raakte regelmatig de bal onnodig kwijt. En het was billenknijpen als die daadwerkelijk moest doen waarvoor die er staat, verdedigen dus..

Welke opties hebben we nog meer voor linksback? Anita is imo ook geen optie..
 
Zodat Pieters dan een perfecte voorzet zou geven? :X
die komt voor de vorm alleen maar op... Erik moet nog wat oefenen op aanvallende passes.

Ja en hoe kun je oefenen? Juist.

Ik vind niet dat hij altijd een voorzet hoeft te geven, maar een extra man voorin is simpelweg moeilijker te verdedigen waardoor er meer ruimte komt voor de NL aanvallers die dat wél kunnen.

Ik heb wel vertrouwen in Pieters, goed naar vd Wiel kijken en hoe dat binnen Ajax gaat en misschien komt die PSV-er er dan wel :+
 
Ik vond Pieters érg slecht spelen. Geen enkele aanvallende bal gezien van hem, raakte regelmatig de bal onnodig kwijt. En het was billenknijpen als die daadwerkelijk moest doen waarvoor die er staat, verdedigen dus..

Welke opties hebben we nog meer voor linksback? Anita is imo ook geen optie..

Urby swa!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top