Het grote voetbaltopic #33

Status
Not open for further replies.
Van de 10 corners geloof ik 1 het 5m gebied gehaald.. en tijdens de warming up de keepertrainer er 10 perfect neerleggen...
 
Ik verheug me al op morgen! :D

PSV is trouwens opper en oppermachtig, zeker al een stuk of 10 kansen gehad, helaas is er daar maar ééntje van benut.
Heracles is nergens te bekennen, alleen net nog vlak voor rust een kansje.

Oh, Ajax zesde! :D

Marcelo speelt trouwens echt beestachtig goed, heeft werkelijk alles achterin.
En dan stond die afgelopen donderdag nog te schutteren, wel met Bouma in 't centrum...
Derijck is gewoon veel rustiger.
 
Feyenoord hetzelfde. Heerst bij NEC, maar vergeet te scoren. Normaliter krijg je dan vaak in de slotfase de 1-1 en 2-1 om je oren.
 
Feyenoord hetzelfde. Heerst bij NEC, maar vergeet te scoren. Normaliter krijg je dan vaak in de slotfase de 1-1 en 2-1 om je oren.

Nou nou, NEC was de eerste helft veel beter. 2e helft kom je weer makkelijk op 0-2, maar een beste wedstrijd is het zeker niet. Ben blij dat we deze wedstrijden ook winnen.
 
Ja hoor, zoals gewoonlijk geven we 't weer weg en vergeten we de kansen te benutten.
Wat heb ik me weer lopen ergeren aan die lulhannes van een Lens, bah bah.
Kan je weer uitlopen op Ajax, FC Twente en AZ die nog moeten spelen en dan doe je 't weer niet.
 
Ja hoor, zoals gewoonlijk geven we 't weer weg en vergeten we de kansen te benutten.
Wat heb ik me weer lopen ergeren aan die lulhannes van een Lens, bah bah.
Kan je weer uitlopen op Ajax, FC Twente en AZ die nog moeten spelen en dan doe je 't weer niet.

Kom op!
Enkel vergeten te scoren, dat is alles.
Dominant etc etc.
 
[ir]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00957/duplan_jpg_957305q.jpg[/ir]

Utrecht putte de inspiratie voor de zege op Ajax uit een uitspraak van Frank de Boer: “Toen we hoorden dat hij hoopte op een afgelasting, wisten we dat het goed zat.”
 
Last edited:
hehhe ben idd blij dat sport 1 dit maand gratis is :W


misschien toch maar abbo overwegen, jammer dat het zo duur is alleen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top