Het grote voetbaltopic #29

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Erik. said:


Erik.'s Avatar

Send a message via AIM to Erik.

Tegen dit Barcelona kan je niet winnen.

Wat een vernedering, doet veel pijn dit . Lass voor Özil? Vreemde beslissing van Mourinho...

Waar was CR7 dan.. :+
 
Waar was CR7 dan.. :(

Niet te zien inderdaad...

Maar het is geen schande om tegen het Barcelona van vanavond te verliezen, maar 5-0, dat is te erg.

Trouwens Real vernederd Ajax, Barcelona vernederd (vanavond) Barcelona, hoeveel zou bijv. Ajax er af gaan tegen dit Barcelona, de verschillen worden echt bizar groot...

Van Hanegem was ook lekker irritant trouwens.
 
Allang duidelijk dat Ajax geen kans maakt tegen Barcelona, alleen iedereen liep te miepen dat Real het zou afstraffen :+
 
Ik had ze aan het begin van de avond ook zeker kansen gegeven. Maar na 10 minuten was het al duidelijk dat ze niet zouden winnen.
 
BARCA BARCA BARCA!

Zoals RM Ajax een lesje gaf deed Barca het eventjes bij RM. Wat een bizarre ploeg blijft het toch ook, echt elke minuut genoten van de slimheid van Barca. Continue tik tik tik en ze waren weer pleitos :W :W :W
 
Wat een show weer zeg. Die steekpasses elke keer.:~

Die zijn echt bijna niet te verdedigen. Ik snap nog steeds niet waarom Mourinho bijv. Khedira niet de hele wedstrijd op Xavi liet spelen, dat is volgens mij de enige manier om die steekpass eruit te halen... :|. Wel een kater hoor vandaag, Barcelona was te machtig.
 
Alleen met overtredingen zijn zulke spelers af te stoppen, Messi was ook briljant gisteren met die balletjes van hem.
 
Alleen met overtredingen zijn zulke spelers af te stoppen, Messi was ook briljant gisteren met die balletjes van hem.

Korter dekken en er de hele wedstrijd achteraan lopen, het is misschien slecht voor het ego, maar de enige manier om ze te stoppen. Zoals Chivu vorig jaar op Messi speelde.
 
Ik vond Pepe Messi toch aardig dekken hoor. Maar wat Robert zegt; vaak alleen te stoppen met overtredingen ja. En als dan de frustratie toeslaat worden de overtredingen soms best hard :p
 
Zoals Ramos, die deelde een beste schop uit. Deed me een beetje denken aan die overtreding van vorig jaar, volgens mij was het Totti die iemand in de buurt van de cornervlag een rotschop uitdeelde....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FV9yGsM7htg"]YouTube - Francesco Totti Brutal Foul Inter - Roma 05-05-2010[/ame]
 
Knalt ook gewoon Puyol daarna omver en Xavi etc, zijn paar maanden geleden samen wereldkampioen geworden en dan flik je dit!
 
Om alles nog even lekker te herhalen :D

Zat gisteren met open mond te kijken, respect voor Barca hoor, echt niet normaal hoe goed die voetballen! :p
 
Knalt ook gewoon Puyol daarna omver en Xavi etc, zijn paar maanden geleden samen wereldkampioen geworden en dan flik je dit!

Idd, Puyol vliegt ie naar de keel en hij duwt met zn vuist Xavi weg, sloeg helemaal nergens op.

Emotie en frustratie... Maar het hoeven geen maatjes te zijn omdat ze samen wereldkampioen zijn geworden. Er zijn maar weinig echte vrienden onder elkaar op dat niveau.
 
Denk dat het wel meevalt, op en buiten het veld is wel een groot verschil denk ik.

voetbalzone said:
Carles Puyol hechtte na afloop van de krachtmeting tussen Barcelona en Real Madrid (5-0) weinig waarde aan een incident in blessuretijd waarbij Sergio Ramos een rode kaart kreeg. De verdediger van Real Madrid beging een flinke charge op Lionel Messi en plaatste vervolgens zijn hand in het gezicht van Puyol, die boos was op zijn collega waarmee hij vorige zomer de wereldtitel veroverde.

"Dat zijn dingen die in het voetbal gebeuren", meende de verdediger annex captain van Barcelona. "Ik verdedigde de belangen van mijn ploeggenoot omdat ik het een zware overtreding vond. Maar wat op het veld gebeurt, gebeurt op het veld. Ik heb een zeer goede relatie met Sergio Ramos en dit incident is alweer vergeten en vergeven. Er zijn wel belangrijke dingen om aandacht aan te geven."
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top