Het grote voetbaltopic #32

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Speciaal voor Tinne nogmaals :*.

negativism.png


Wij hebben met 11-0 gewonnen en dat is 3 meer, dat is een record, dat was de 37ste keer op rij niet verloren, dat was met mooi voetbal.
 
En onze schijtert van Marwijk laat zijn holmaat Kuyt weer staan terwijl hij v Persie en Huntelaar eruit haalt, je speelt gvd tegen 10 finnen idioot
 
Van Persie en Huntelaar waren onvoorstelbaar slecht. Kuyt ook btw, maar de kracht van Kuyt is sowieso niet zijn scorend vermogen.

Ik ben het wel met je eens dat Kuyt er eigenlijk niet in hoort te staan tegen dit soort ploegen, want combineren kan die niet en dat moet je goed beheersen als je iemand kapot wilt spelen. Opzich wel knap dat Kuyt zover heeft kunnen komen met maar een specifieke kwaliteit, heel veel en hard rennen.
 
Hij is geen enkele keer voorbij zijn man gegaan, alleen maar aannemen, schijnbeweging, erachter komen dat hij er toch niet langs kan en dan maar terugspelen. Meer zit er niet in, totaal NL onwaardig!

En Huntelaar was vrij onzichtbaar, v Persie heeft toch een paar kansjes gekregen, maar zorg dan dat ze meer ballen krijgen! Haal Kuyt eruit voor Elia en laat v Bommel en Strootman meer en eerder druk zetten. Je staat 1-0 voor en je speelt tegen 10 man. Kom op zeg. Ik irriteer me helemaal kapot aan het "beschermen" van Kuyt.
 
't lijkt inderdaad net of hij de schoonzoon is van van Marwijk...
Wat heb ik me gister weer geërgerd aan Kuyt, gaat nooit voorbij z'n man en kan alleen maar balletjes terug/opzij geven.
 
Als vPersie of Huntelaar slecht/geen pepernoot raken heb je er echt niets aan.
Die moet je dan altijd wisselen.

Kuyt niet. Die werkt in ieder geval.
 
Volgens mij is het bij van Marwijk ook gewoon dat hij zijn vaste opstelling niet teveel wil veranderen per tegenstander. Kuyt heb je nodig in de grote duels dus speelt hij automatisch mee tegen de mindere tegenstanders.
 
Gewoon een schijtert, snap nu ook waarom hij de droomkandidaat is bij PSV om Rutten op te volgen :* (sorry :+)
 
"Matavz krijgt rugnummer negen en belooft twintig doelpunten."

we gaan het zien!

scaled.php
 
Last edited:
Hij is geen enkele keer voorbij zijn man gegaan, alleen maar aannemen, schijnbeweging, erachter komen dat hij er toch niet langs kan en dan maar terugspelen. Meer zit er niet in, totaal NL onwaardig!

En Huntelaar was vrij onzichtbaar, v Persie heeft toch een paar kansjes gekregen, maar zorg dan dat ze meer ballen krijgen! Haal Kuyt eruit voor Elia en laat v Bommel en Strootman meer en eerder druk zetten. Je staat 1-0 voor en je speelt tegen 10 man. Kom op zeg. Ik irriteer me helemaal kapot aan het "beschermen" van Kuyt.

Haha ik heb de wedstrijd niet gezien, maar afgelopen WK wel kapot geërgerd aan 'tikkie terug' Kuyt. Als je er op let wordt je er gek van
 
[ir]http://www.psv.nl/upload/d172e47e-9bb2-4dda-bf2f-780e46033844_ZakariaLabyad225.jpg[/ir]

Dit kan een goeie worden!
nu maar hopen dat hij kansen blijft krijgen.
 
Last edited:
Wat een lucky Ajax zeg.
De bloemetjes kunnen na vandaag wel richting Pasveer, wat een enorme prutser.
2 ballen die die gewoon niet klem heeft, waardoor de Jong 2x in de rebound kon scoren.

Ebecilio ook nog direct rood, die zal wel worden geseponeerd, was hooguit geel.
 
Last edited:
Lucky?

Ajax was wel beter, maar je weet van te voren dat dit nou precies de potjes zijn waarin ze wel eens punten verspelen ja.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top