Het grote voetbaltopic #31

Status
Not open for further replies.
Niet perse in onderlinge confrontaties natuurlijk.
Maar Ruiz was volgens mij wel vaak het meest beslissend.
Dus niet de 1-3 of 1-4 maar de 0-1 of 1-2.
 
Twente haakt wel definitief af voor de titel denk ik zonder Ruiz. Psv en Ajax hebben nu denk ik even sterke selecties (Ajax voetbalt wat beter op dit moment), dus ben benieuwd. Az en Twente zullen het voor plek 3 en 4 uit gaan maken.
 
Zou ik niet durven zeggen. Ajax is weken eerder al compleet, PSV nu pas.
Bij Twente denk ik dat Janko gaat draaien.
 
Trouwens Joenne,

Die Bakkal speelt volgend jaar misschien wel echt bij Feyenoord.
Laatste contractjaar nu, en die gaat echt niet verlengen.
 
Trouwens Joenne,

Die Bakkal speelt volgend jaar misschien wel echt bij Feyenoord.
Laatste contractjaar nu, en die gaat echt niet verlengen.
Weet ik, loopt na dit jaar gewoon transfervrij de deur uit.

Trouwens, België! :X
Die kunnen 't EK dus wel vergeten...
 
V Persie speelde btw wel een echt goede pot, en waar stond hij? Juist, niet in de spits maar vanaf de zijkant. Kom op Bertje, Kuyt eruit en Robben erin (mits hij fit is) en gaan met die banaan.
 
Beste gaan ze gewoon zo spelen:

-----------Stekelenburg-------------
vdWiel-Mathijsen-Heitinga-Drenthe
---------vBommel-vdVaart----------
------Robben---Sneijder---vPersie--
--------------Huntelaar---------------

Drenthe heb ik hoger zitten dan Pieters, maar speelt weinig, misschien straks bij Everton wel. Dat zal voor vMarwijk een reden zijn om Pieters erin te zetten en het is te aanvallend, dus vdVaart zal wel voor Strootman gewisselt worden en marathonman Kuyt zal idd ook wel een plek van hem krijgen.

Met het oog op de toekomst denk ik dat Theo Janssen ook niet meer in het NL elftal komt, als hij op deze positie bij Ajax blijft spelen.
 
Maar Kuyt is technisch zoooooveel minder dan Robben, v Persie en v/d Vaart. Ik vind het echt jammer dat hij speelt ipv 1 van de eerder genoemde.

Iedere tegenstander wordt gek als je met vd vaart, robben, sneijder, v persie en huntelaar speelt, iedere keer duikt er weer iemand anders op in de 16. Heerlijk die chaos :W
 
Alleen 't probleem is dat Robben en van Persie echt niet achter hun backs aanlopen mochten die naar voren gaan, daarvoor kiest van Marwijk Kuyt die dat wel doet.
Maar als je tegen landen zoals in deze kwalificatie speelt kun je best spelen met Robben en van Persie en Kuyt op de bank.
 
Mwah, ik kan me Robben nog wel herinneren tegen Brazilie, die liep ook 60m achter iemand aan. Maar het stoort mij gewoon dat v Marwijk zoveel veren in zn reet krijgt terwijl hij;

a: bouwt op v basten's idee/filosofie
b: hij met 2 verdedigende middenvelders begint tegen f'king san marino
c: nooit met een super aanvallend team durft te spelen, ook niet in oefenpotjes

En nog iets, als jij zoveel druk naar voren zet met bovengenoemde opstelling kan ik me niet voorstellen dat veel backs nog naar voor durven te gaan. Counter van NL is gewoon echt dodelijk, denkt aan EK tegen Italie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top