Het grote voetbaltopic #33

Status
Not open for further replies.
eumw0p.jpg
 
Pleur op man, in België spelen ze alleen maar fysiek en verdedigend voetbal. Dan de waanzinnig depressieve steden (Luik?! Mechelen?!) met dito stadions, nee, elke Nederlander krijgt daar een hartverzakking van ellende in uitpotjes. België is in alle opzichten een waardeloos land vergeleken met hier (zelfde geldt trouwens voor het Ruhrgebied in Duitsland). Je kan er niet voor niets juridisch vervolgd worden als je een zelfmoordpoging overleefd...

En dan heb ik nog geen woord gerept over de politiek, de infrastructuur, het openbaar vervoer, de kindermisbruikers....
 
En bovenstaande is in NL geen drama??

Tot op zekere hoogte wel, maar bij (jullie:D?) is het nog slechter. Maar ik vind het een belachelijk idee. Alsof supporters zitten te wachten om van Heerenveen naar Luik te reizen voor een 0-0 potje. Zelden een grotere schijtstad meegemaakt, hoewel Mechelen in de buurt komt. Echt, als je in NL vatbaar bent voor depressie, boek een enkeltje Mechelen en ik verzeker je, grote kans dat je niet meer terug komt.

Brugge is een leuke stad, maar daar spelen ze hoogstens zwerkbal.
 
Tegen een onthutsend zwak ADO...
Wat waren die slecht zeg.
Die derde van Benschop was trouwens wel echt heerlijk, die aanname alleen al waardoor die goed kwam in de loop.
 
En nergens gaat het over het voetbal.
Is Kerkrade dan zo tof? Of die parkeerplaats genaamd de Arena?

Ik vind het ook gewoon heerlijk om op het minderwaardigheidsgevoel van Belgen in te praten:D Zelfde geldt voor onzekeren uit de provincie haha:D En nee, Kerkrade, maar dat is ook praktisch België. Arena is gewoon een mislukt yuppen project maar dat erkennen Ajax supporters zelf ook. Ik houd ook me hart vast als Feyenoord straks in een nieuw stadion zou gaan spelen.

Maar meneer Tinne, zit jij dan te wachten op dat heerlijk verdedigende Belgische voetbal? Is ontzettend fysiek en op de nul spelen. Nou is het foutenfestival in de eredivisie ook niet alles, maar Belgisch voetbal kan ik missen als kiespijn en het lijkt me commercieel ook totaal niet interessant.
 
Als lieden vinden dat clubs er rijker, en beter van worden...en daarmee weer iets in de CL kunnen betekenen...tja.
 
Wat dus niet gebeurt, want er is geen hond die deze wedstrijden gaat bezoeken dus er is helemaal geen basis om dit te doen. We gaan nooit meer iets voorstellen in Europa, hoogstens op de grote toernooien tussen landen kunnen we misschien nog een prijs pakken een keer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top