Het grote voetbaltopic #33

Status
Not open for further replies.
Komt terug van wintersport en ziet dat Ajax heeft verloren van feyenoord en utrecht. Lekker hoor |(

Is het niet alleen bestuurlijk naar de kut, maar het voetbal ook..
 
sv120205_bingo.jpg
 
Die hoeft van mij dus echt niet te komen die kwal.
Zoals Derksen ook al zei, die past gewoon totaal niet bij PSV.
En dan kan je de komst van van Bommel natuurlijk op je buik schrijven.
Laat 'm lekker daar bij Ajax in de soap spelen.

Advocaat zag 't wel zitten een vertrek naar PSV, al vind ik van Marwijk nog de beste optie.
Maar als die een goed EK speelt gaat die naar 't buitenland, een slecht EK en dan heeft PSV kans.
 
hehhe ben idd blij dat sport 1 dit maand gratis is :W


misschien toch maar abbo overwegen, jammer dat het zo duur is alleen...
Ik zie 't maar zo.
20 euro in de maand voor alle competities kan volgen of één kaartje om naar een wedstrijd te gaan en je bent 't al kwijt...
 
Last edited:
[ir]http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2012/06022012_coolest_sports_pix_2012_week05/sports05_037.jpg[/ir]

Van het weekend weer geweldig!
 
[ir]http://totallycoolpix.com/wp-content/uploads/2012/06022012_coolest_sports_pix_2012_week05/sports05_037.jpg[/ir]

Van het weekend weer geweldig!

Ja, ongelooflijk die gast. Echt heerlijk om die te zien spelen. Ik hoop dat hij zn kwaliteiten dit keer ook in Oranje kwijt kan
 
Ja, ongelooflijk die gast. Echt heerlijk om die te zien spelen. Ik hoop dat hij zn kwaliteiten dit keer ook in Oranje kwijt kan

Ik vind het ook een sympathieke kerel. Al heeft hij soms vreemde acties in het veld.
Maar wat hoop ik dat hij dit in Oranje ook kan laten zien, dan is Huntelaar snel veroordeeld tot de bank :p.
 
psv zal wel kampioen gaan worden op deze manier. 2e plek gok ik toch op AZ en de 3e plek zal erg spannend worden denk ik. Heerenveen heeft ook wel een dodelijke voorhoede
 
Is het geen idee Robben naar de linkerkant te duwen? Zoals het vorige EK? Van Persie eventueel in de spits, want dan krijg je voorzetten, maar je kan ook Huntelaar in de spits houden en van Persie naar de rechterkant gooien. Kuyt mag sowieso niet meer in de basis komen wat mij betreft. Ik vind het verhaal van de opkomende backs een beetje gelul, als ik kijk naar Pieters en een al twee jaar niet sterke van der Wiel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top