Het grote voetbaltopic #33

Status
Not open for further replies.
Vandaag ook lucky Ajax, wat een dramatische pot zeg.

Edit: Leuk voor die Klaassen die een minuutje in 't veld stond en direct een goaltje maakte.
 
Last edited:
Zoiets heeft nou perfect verdedigen! :+
Maar even serieus, die Kalas en Kashia waren echt uitstekend achterin!

Edit: Balotelli laat zich weer van z'n slechte kant zien, is ingevallen in de 65e minuut, pakt geel in de 77e minuut en vervolgens weer in de 83e.
 
dcfoi.jpg

2zogrvb.jpg
 
Ik vind hem echt zo'n flapdrol he :D . Hij denkt helemaal de man te zijn na zijn eerste veldgoal. Of hij het spel uitgevonden heeft.
 
Heerlijk die gozer! Elke wedstrijd 101% inzet tonen en beseffen dat alleen winnen telt! Dat oppeppen en opjutten kan hij mij niet vaak genoeg doen!

@Lennox; wat is hij zich anders gaan gedragen na zn veldgoal(s) bij Vitesse? In de Kuip is hij altijd zo, en in interviews altijd vol zelfvertrouwen
 
Mario #2. Ik vind het wel mooi dat soort figuren.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=SrT1piKWV9M"]Amazing BALOTELLI Chicken Hat: Mario Balotelli gets award for his unique hat - YouTube[/ame]
 
Ben benieuwd of die ook al die gebaren etc. had gemaakt als een ander de gelijkmaker had gemaakt...
Dit was gewoon om weer in de picture te staan.
 
Heerlijk die gozer! Elke wedstrijd 101% inzet tonen en beseffen dat alleen winnen telt! Dat oppeppen en opjutten kan hij mij niet vaak genoeg doen!

@Lennox; wat is hij zich anders gaan gedragen na zn veldgoal(s) bij Vitesse? In de Kuip is hij altijd zo, en in interviews altijd vol zelfvertrouwen

Als hij voor Ajax speelde was het arrogantie, vind het wel een mooi figuur hoor. Lekkere grote bek en de boel scherp zetten. Van mij mogen Janssen en Vertonghen zich wel wat meer zo gedragen als hem.

PS: 0-3 winnen en dan nog lucky Ajax? Haterss
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top