Het grote voetbaltopic #33

Status
Not open for further replies.
Maar dit is gewoon zo overduidelijk als wat, met een voorsprong van 4-0 tijd rekken...
Xabi Alonso heeft er ook één bewust gepakt, alleen die viel nauwelijks op.
Over die van Mertens en Strootman zou je nog kunnen twijfelen omdat 't niet helemaal duidelijk is.
Fluitje niet gehoord (Van Persie tegen Barcelona) en te vroeg uit 't muurtje lopen (Gebeurt zo vaak).
 
Last edited:
Mertens en Strootman hoeven zich geen zorgen te maken over die bewust gele kaarten, zelfs Pique wordt d'r niet voor bestraft.
Wat een lachertje zeg, lijkt wel of Barcelona heilig is. Daar kan alles geflikt worden.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CfVqHdbezVg"]http://www.youtube.com/watch?v=CfVqHdbezVg[/ame]

Scheids weet 't ook, hij moest nu eigenlijk gewoon geen gele kaart geven.
 
Weet niet in wie zun hol Jan Everse probeert te kruipen maar wat een voorspelling @ VI.nl zeg..

vi.nl said:
Jan Everse

Functie Trainer en ex-speler van Ajax en Feyenoord
Voorspelling Feyenoord-PSV 3-1

'Feyenoord is helemaal niet minder dan PSV. De ploeg won vorig seizoen al met 3-1 in De Kuip, maar was toen niet zo sterk als nu. Dit seizoen heeft Feyenoord Otman Bakkal erbij en is Karim El Ahmadi terug. Die routiniers waren hard nodig. Daarbij is John Guidetti een sterke aanjager die overal maling aan heeft. Ik verwacht dat Bakkal op Kevin Strootman speelt en El Ahmadi op Ola Toivonen. Daar zal El Ahmadi weinig problemen mee hebben. Toivonen is geen loper. Die is gewoon lui. Een van de minste spelers bij PSV, dat ik sowieso een beetje een slapjanussenelftal vind zonder grote persoonlijkheden. Ze zijn regelmatig afgebluft en dat gaat komende zondag in De Kuip opnieuw gebeuren. Feyenoord wint.'
 
Als die bij Voetbal International zit heb ik altijd een schijthekel aan die vent, wat een irritante kerel is dat zeg.

Zo hé, dus vorig seizoen hebben ze gewonnen met 3-1 zonder Bakkal, El Ahmadi en Guidetti.
Is die ook die onterechte rode kaart vergeten die Engelaar kreeg?
Gelukkig heeft PSV nu Wijnaldum, Strootman, Mertens, Matavz en Derijck dus dat maakt absoluut geen verschil en wint Feyenoord gewoon zoals vorig jaar...

Dat stukje over Toivonen dat die één van de minste is, is al helemaal belachelijk. Speelt namelijk vaak erg goed en heeft er gewoon al 8 gemaakt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top