Het grote voetbaltopic #31

Status
Not open for further replies.
Zo slecht is Koef niet, hij had meer punten gepakt voor PSV dan dat Berg heeft gedaan hoor. Koef scoorde vrij veel volgens mij als invaller, goed aanspeelpunt en best sterk in de 16.
 
Aanspeelpunt wel, sterk vond ik hem niet. Sprints was zwak punt, snel opgeven in duels. Hij heeft wel paar belangrijke doelpunten gemaakt maar vond um tegenvallen.
 
Matavz toch naar de Philips Subsidie Vereniging?

Wijnaldum 5 miljoen
Strootman + Mertens 14 miljoen
Matavz 7 miljoen
Wie ben ik nog vergeten??

En maar volhouden dat er echt geen geld van de gemeente is gebruikt om deze spelers te financieren.
Dzsudzsak: 14 miljoen.
Afellay: 2.5 miljoen.
'Maza': 2 miljoen?
Salcido: 2 miljoen?
Amrabat: 1.3 miljoen.

Kromkamp (weg), Koevermans (weg), Berg (weg), Vukovic (verhuurd), Nijland (verhuurd), Reis (weg)

In feite is dus alleen Matavz niet van al dat geld van die transfers/vrijgekomen salaris gekocht.
 
Maar nu de vraag, wie wordt er slachtoffer van de komt van Matavz?
Mertens en Strootman zijn zeker van hun plek op het middenveld, Matavz is niet gehaald voor de bank dus die is zeker van zijn plek in de spits, dan Wijnaldum of Toivonen op de bank.
Toivonen wordt vervelend op de bank en Wijnaldum is pure kapitaalverkrachting als je die op de bank zet. Ik ben benieuwd.
 
Ik denk zelf Labyad, Lens gaat weer terug naar rechtsbuiten en hij dus op de bank. Denk zelf dat Fredje toch voor Wijnaldum gaat.
 
Nee hoor, de vorige keer speelde PSV met:
Mertens - Lens - Labyad
Strootman - Toivonen - Wijnaldum

Qua aanvallende intentie hetzelfde, maar zometeen gaat de kwaliteit er wel van vooruit.
Helaas gaat Labyad daar 't slachtoffer van worden vrees ik.

't enigste wat er nu eigenlijk nog moest gebeuren is een fatsoenlijke rechtsback.
Manolev doet aanvallend uitstekend z'n best, maar verdedigend valt die gewoon zwaar door de mand.
Gelukkig blijft Pieters ook gewoon bij PSV, ik vrees dat die 't bij Newcastle niet had gered.
Daarentegen is Tamata eigenlijk nog te slecht om een heel seizoen in de basis te staan.

Trouwens, ik hoop wel op verschillende invalbeurten van Ibrahim, uitstekende speler!

Bakkal verhuurt aan Red Bull Salzburg, die loopt die volgend jaar gewoon transfervrij de deur uit.
Toch wel zonde van deze speler, bij Twente speelde die altijd zeer aardig.
 
Last edited:
Fer weg, wel gemengde gevoelens bij, maar voor de financien van Fey gewoon ff het beste denk ik.

Nu hopen dat de deal met Guidetti rond komt, en hopen dat Koeman Van Haaren vertrouwen geeft en niet fucking Bakkal gaat halen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top