Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
ALS Huntelaar de 1-3 had gemaakt zou feyenoord weer met 1-4 of 1-5 op zn kloten gehad krijgen.

Ajax was beter na die 2-1, toen kwamen we 20!!! minuten voor tijd met 10 man te staan en kregen we een zielige penalty tegen.
 
Ajax is in die wedstrijd geen een keer goed geweest.
Waarschijnlijk heb jij de wedstrijd van vorig jaar nog gezien Robert

Die pingel was inderdaad discutabel.
Alleen de huilies van de Ajacieden hier kunnen nooit eens wat toegeven.
Ze mogen van geluk spreken met 2-2..
 
:D

Mols is rijp voor de rollator. Feyenoord was de betere ploeg, beide ploegen hebben kansen gehad, en de uitslag is terecht als je de mogelijkheden van beide partijen gezien hebt.

Weer zo iemand die de wedstrijd zeker niet gekeken hebt of vergeten je bril op te zetten.
 
ALS Huntelaar de 1-3 had gemaakt zou feyenoord weer met 1-4 of 1-5 op zn kloten gehad krijgen.

je hebt de echte wedstrijden en de wedstrijden in Robert z`n fantasie.
Als je het vaak genoeg blijft zeggen, dan is het ook zo hoor ;)


Wat was PSV-AZ dan saai zeg.

Als je naar de beelden kijkt zie je dat hij toch echt over zn eigen benen struikeld..

Heb ik dan gedroomd dat Maduro toegegeven heeft dat hij Mols geraakt heeft? Zie ik het dan verkeerd op de beelden (en met mij zovelen) Ik snap de discussie niet.
 
Weer zo iemand die de wedstrijd zeker niet gekeken hebt of vergeten je bril op te zetten.

Ey ik sta aan jou kant hoor:p

Maar wat ik bedoelde, Onterechte penalty, misser Huntelaar, 2 missers Slory, die wedstrijd had alle kanten op kunnen gaan. Als je naar het vertoonde spel kijkt had Feyenoord moeten winnen,zeker gezien de eerste helft, echter, als Huntelaar 1-3 had binnen getikt was het denk ik ook over geweest.
 
ALS Huntelaar de 1-3 had gemaakt zou feyenoord weer met 1-4 of 1-5 op zn kloten gehad krijgen.

Ajax was beter na die 2-1, toen kwamen we 20!!! minuten voor tijd met 10 man te staan en kregen we een zielige penalty tegen.

Zo hier is er eentje op zn tenen getrapt :p, feit is 2-2 :+
 
Ey ik sta aan jou kant hoor:p

Maar wat ik bedoelde, Onterechte penalty, misser Huntelaar, 2 missers Slory, die wedstrijd had alle kanten op kunnen gaan. Als je naar het vertoonde spel kijkt had Feyenoord moeten winnen,zeker gezien de eerste helft, echter, als Huntelaar 1-3 had binnen getikt was het denk ik ook over geweest.

Precies, plus dat iedereen hier zomaar ff vergeet dat Ajax wel 20 minuten met 10 man heeft moeten spelen in een chaotisch beladen wedstrijd.
 
Is dat dan per definitie een probleem?

Theoretisch wel, maar 9/10 gaan de 10 beter spelen dan de 11.
 
Tuurlijk wel, tot nu toe was ik het met je eens, maar nu niet meer.

Als de tegenstander met 10 man gaat spelen, dan hebben zij toch 1 mannetje over? 1 iemand die niemand dekt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top