Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Lucky Ajax weer :* Daar komt het gewoon op neer, die strafschop was gewoon 100% terecht en die kansen van Slory hadden er ook allebei 100% in gemoeten :D

Dan was het 4-2 geworden, veel mooiere uitslag wat mij betreft :X

Conclusie: ajax heeft weer een puntje weggesnoept.
 
Feyenoord heeft het gewoon niet waargemaakt. Als wij "lucky" ajax zijn? Waarom win je dan niet gewoon? En zeg nou zelf; die penalty was zowieso al een hopeloze actie van Mols, hij had van die bal nooit meer iets kunnen maken.

Terecht 2-2, als je het niet waar kan maken verdien je het ook niet ook imo.
 
Als je dat een penalty vindt, dan ben je echt een blinde mongool hoor. Mols heeft gewoon polio en valt over zn eigen benen heen. Suarez wordt nog harder geraakt, maar de o zo ingelezen Belg geeft hem wel gelijk geel.
 
Pfew, overal lees ik en hoor ik dat het een terechte penalty was.
Maduro zegt: "ik heb hem geraakt"

En dan zijn er nog mensen die het beter weten...
 
Last edited:
Feyenoord heeft het gewoon niet waargemaakt. Als wij "lucky" ajax zijn? Waarom win je dan niet gewoon? En zeg nou zelf; die penalty was zowieso al een hopeloze actie van Mols, hij had van die bal nooit meer iets kunnen maken.

Terecht 2-2, als je het niet waar kan maken verdien je het ook niet ook imo.

Wat lul je nou triest, je zegt het zelf :?

Je zegt als je het niet waar kan maken, ajax had gewoon geluk dat die slory weer zijn eerste wedstrijd speelde.
 
En feyenoord had geluk dat Huntelaar niet de 1-3 maakte, feyenoord had geluk dat die penalty er alsnog inging nadat stekelenburg hem stopte, feyenoord had geluk dat ajax met 10 man verder moest....sja zo kunnen we nog wel even doorgaan niet ;)?!
 
Nee, omdat het Calimero gedrag van andere clubs het "Icoon" Lucky Ajax heeft gecreeerd misschien. Maar logisch als je altijd naar een grotere broer opkijkt he ;)
 
nadat die een tikje heeft gekregen..

Je kunt er een ''pingel'' ;) voor geven, hoeft niet kan wel.

En @ RobinV bovenaan: 4-2 is natuurlijk niet reeël, als Huntelaar de 1-3 maakt wint Feyenoord ook niet meer. Als dit, als dat.
Als = niets wezenlijks.
 
Mols heeft gewoon polio en valt over zn eigen benen heen. .

:D

Mols is rijp voor de rollator. Feyenoord was de betere ploeg, beide ploegen hebben kansen gehad, en de uitslag is terecht als je de mogelijkheden van beide partijen gezien hebt.
 
Wat lul je nou triest, je zegt het zelf :?

Je zegt als je het niet waar kan maken, ajax had gewoon geluk dat die slory weer zijn eerste wedstrijd speelde.

Wat lul je nou triest :? ( :* )

Als ik de radio moet geloven (:+) zaten jullie in een dipje na die goal van ajax, dus als jullie die penalty niet hadden gehad was je gewoon de boot in gegaan. Als Slory z'n eerste wedstrijd weer speelt, joh TOPPER, maar ga dat niet als argument aanvoeren. Als jullie zo veel beter zijn, scoor dan gewoon eerder en geef niet de schuld aan Slory.


edit:
wat zeg ik eigenlijk zelf?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top