Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Engeland - Kroatie is echt gaaf!

:W

Dag Engeland!
Respect voor Kroatie... ze gingen er gewoon voor. Eng. wel een bizar slechte verdediging hoor..chaos.

Welk `top` land had zo`n wedstrijd gewoon met een b-elfal gedaan...
Eng. zelf waarschijnlijk.
 
Ik heb 20 min NL Elftal gekeken en me weer genoeg geirriteerd ik kijk de eerste 10 wedstrijden niet meer. Wat een drama is het toch, ik weet precies waarom ik de afgelopen tijd niet gekeken heb....:'(
 
wedden van wel? dan laait de "populariteit" weer op
en is iedreen weer zo gek en lam als een deur :W

ik heb iig de hele wedstrijd met me croatie shirt aangezetten.
heb echt respect voor dat land, al jaren.
 
Met het EK zitten we allemaal weer met een gek oranje petje op in de kroeg te kijken. Let maar op ;)

Zit ook wel een verschil tussen de poule rondes en de kwalificatie. Nederland gaat denk ik pas voetballen als ze tegen Zweden of Duitsland aan de gang moeten. Een sterke poule missen vind ik dan ook niet heel gunstig.

Maar goed, hopen dat ze een relatief sterke poule loten, nu ze groepshoofd geworden zijn.
 
We krijgen sowieso een sterke poule.
Onze rekenwonder van Basten dacht wel dat Duitsland zou winnen van wales.
Die spelen gewoon een 0-0 :D
 
Je hoopt altijd dat ze ver komen.....ik hoop met beter spel dan tot nu toe.
Spelen ze nog steeds zo, dan graag eruit met 0 punten ofzo.
 
Die Cristiano van Willem II is echt dom geweest zeg! Krijgt ie rood in de 93e minuut door na te trappen :+

AZ heeft gelukkig wel met 2-0 gewonnen :)

Die goal van Ari was trouwens wel vet :D
 
Last edited:
Wat vindt jij trouwens van Lazovic, Tinne. Als Suarez over zn eigen benen valt, dan valt heel voetbal minded Nederland erover, maar die opgefokte Servier van jullie doet mij in veel grotere mate irriteren.
 
Niet met schwalbe`s, eerder het met oogkleppen op voetballen.
Zelfzuchtig, en het verongelijkte gezicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top