Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Groningen was gewoon beter. Met het aantal kansen die Groningen kreeg mogen we blij zijn dat het maar 3-2 is geworden.

Over Ajax. Iemand de analyse gezien van Jan van Halst over de verdedingsblunder van Ajax? Prachtig hoor.
 
Nee, link?

Oja, vond die verdedigingsfouten van Hofland aners ook zeer mooi aangestipt. 1 ervan viel me ook tijdens de wedstrijd direct op, die buitenspelval die hij ff om zeep hielp.
 
Ik zag bij ehmmm..... Heerenveen nog een goede buitenspel actie.
Bij een vrijetrap stap heel de verdediging naar voren...4 graafschappers blijven staan + 1 speler van Heerenveen....

Altijd leuk om te zien.
 
Nee, link?

Oja, vond die verdedigingsfouten van Hofland aners ook zeer mooi aangestipt. 1 ervan viel me ook tijdens de wedstrijd direct op, die buitenspelval die hij ff om zeep hielp.

Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar ik vind het verdedigen van Feyenoord over het algemeen wat sterker als die van Ajax dit seizoen. Alleen Ajax blijft maar scoren.
 
Niet met schwalbe`s, eerder het met oogkleppen op voetballen.
Zelfzuchtig, en het verongelijkte gezicht.

Inderdaad, ik kan daar zo slecht tegen!

Dat ego voetbal, dan een schouderduw krijgen en doen alsof de wereld vergaat en dan de scheidsrechter aankijken met een gezicht van wat doe je me aan?!

Bah, voetbal gewoon normaal :L
 
ROTTERDAM - De clubleiding van Feyenoord laat Chun-Soo Lee voor twee weken naar zijn geboorteland Zuid-Korea vertrekken. De aanvaller heeft niet alleen zware griep maar kampt ook met grote aanpassingsproblemen.

AMSTERDAM - Royston Drenthe mag al in de winterstop vertrekken bij Real Madrid. De Nederlandse jeugdinternational, die afgelopen zomer van Feyenoord overkwam, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke, meldt de Spaanse krant El Mundo Deportivo.
 
Over Ajax. Iemand de analyse gezien van Jan van Halst over de verdedingsblunder van Ajax? Prachtig hoor.

Met van Halst zijn ze begonnen aan de eerst echt voetbalanalyse ipv dan domme genuil over het wel of niet trappen en slaan van spelers... Vind het altijd erg mooi om te zien, hij geeft zijn mening en komt ook met duidelijke argumenten
 
Teeeeeeeering Utrecht is echt lekker bezig :winner: 5-0 en nu de rust. Echt eindelijk weer eens een leuke pot voetbal!

Alleen gedrag van mn stadsgenoten kan ik niet goedpraten. Klote vuurwerk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top