Het grote voetbaltopic #7

Status
Not open for further replies.
Heerlijke poule. Dat wordt echt leuk. Van of Italie of Frankrijk winnen en dan nog minstens een 1 punt pakken bij roemenie, en dan maken ze en aardige kans denk ik. Liefste twee winnen,dan zijn ze er sowieso.
 
Zware loting!
Weet niet of we de 2e ronde wel gaan halen zo.
Het voordeel is wel dat landen zoals Frankrijk en Italië pas beter gaan voetballen hoe verder ze zijn. Dus je kan ze beter hebben in de poule als in de halve finale. Worden mooie wedstrijden maar wel zware.
 
Beter dat ik vanavond bezoek heb. Die wanvertoning komt mooi niet aan en zij mogen Feyenoord ook niet zien.

*huilt*
 
Ik heb in het stadion gezeten, 1e 10 minuten was nog leuk toen had je voor moeten komen maar je zag gewoon dat ze de controle aan het verliezen waren.
Dan blijft het een beetje in verhouding tot die eigen goal, daarna zag ik het niet meer goedkomen.

Urby was echt superrrrslecht vandaag, zelfs Collin zou het beter gedaan hebben.
3 punten weggegooid
 
Net terug uit de kuip:D

heb een heerlijke wedstrijd gezien, ik zat achter piekenhagen ZWEINHUND haha.

Erwin mulder heeft jammer genoeg niks hoeven te pakken

en oja ik was zeik en zeik nat, had alleen me vest en me feyenoord shirtje aangetrokken:S

In utrecht ook nog rellen, 010-020 , 020 was aardig verslagen na de 1-3 aan hun gezichten te lezen
 
Kut man.. Bel hier in de flat doet het niet aangezien de stoppen van de stroom van de portiek er door zijn geknald..

Stonden dus vanmiddag mensen bij mij aan de deur om mee te gaan naar Twente - AZ, maargoed, ben er niet wakker van geworden (mobiel stond ook uit)..

Had ik wel mooi gevonden, maargoed, helaas :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top