Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
Ik kom er dus echt niet uit :X lukt voor geen meter :p

Ik heb momenteel geen geld om een accu of condesator te kopen (want heb ook hoop zooi voor me rox bestelt) Dus ik wil toch even op me JBL amp gaan spelen.

Joost en The Fatal beide pm (help me :D)
 
Oke jongens:)

Het is aangesloten :)

Alleen me versterker springt telkens in ze beveiliging :S in mijn ogen maak hij nergens sluiting of wat dan ook! Het heeft wel gespeeld maar echt hard ging het ook niet :X Jongen waar ik deze versterker van gekocht heeft had dit probleem op, en hij heeft hem toen anders aangesloten en toen ging het wel hard! Dus maandag zie ik die jongen op me werk en dan even zoeken wat kan zijn:)

Erik(The Fatal) en Joost, bedankt :) op jullie kan ik rekenen.
 
maar snap nog steeds niet waarom je je niet die crunch hebt aangesloten :D

Doe ik mischien morgen wel even:)

Zou jij het overgings mischien straks willen afstellen? zeg maar over 2-3 weken:) dan heb ik waarschijnlijk alles er wel inzitten.

Edit: en zekeringblok is echt geil :D zie je mooi de amperage en stroom (15 nog wat volt) opscijnen:)
 
Oke jongens:)

Het is aangesloten :)

Alleen me versterker springt telkens in ze beveiliging :S in mijn ogen maak hij nergens sluiting of wat dan ook! Het heeft wel gespeeld maar echt hard ging het ook niet :X Jongen waar ik deze versterker van gekocht heeft had dit probleem op, en hij heeft hem toen anders aangesloten en toen ging het wel hard! Dus maandag zie ik die jongen op me werk en dan even zoeken wat kan zijn:)

Erik(The Fatal) en Joost, bedankt :) op jullie kan ik rekenen.


No problem :) daar zijn we voor :p
raar van die amp, zou het zo ook niet weten..


Doe ik mischien morgen wel even:)

Zou jij het overgings mischien straks willen afstellen? zeg maar over 2-3 weken:) dan heb ik waarschijnlijk alles er wel inzitten.

Edit: en zekeringblok is echt geil :D zie je mooi de amperage en stroom (15 nog wat volt) opscijnen:)

15+volt? dat lijkt me sterk, met 14,4 houd het ongeveer wel op normaal gesproken..
 
No problem :) daar zijn we voor :p
raar van die amp, zou het zo ook niet weten..




15+volt? dat lijkt me sterk, met 14,4 houd het ongeveer wel op normaal gesproken..


15,3 volt gaf hij aan :X ik vond het ook echt vrij hoog! Zal zometeen nog eens poging wagen.

Ik heb overgings wel massakabel van 2 meter, weet niet of dit mischien het probleem kan zijn? Maar het heeft gespeeld en na ongeveer 5 minuten kreeg ik hele tijd die storing. Zou het ook mischien helpen als ik 2 rca kabels trek en die aansluit op front en rear (zowel op me radio als op me versterker?) En morgen denk toch effe crucnh erop gooien :)
 
lijkt me logisch dat je 2 rcas legt voor front en rear, hoe heb je het nu dan?
wat zegt de handleiding van de jbl over de protectie? wat kan er dan aan de hand zijn?
 
alleen voor je subs zou 1 rca voldoende moeten zijn.
zet je namelijk je amp op 2channel input.

Maar wil anders morgen middag ook wel ffkes mee kijken..
 
lijkt me logisch dat je 2 rcas legt voor front en rear, hoe heb je het nu dan?
wat zegt de handleiding van de jbl over de protectie? wat kan er dan aan de hand zijn?

Ik heb het zo aangesloten:

Op me sub mono out heb ik rca kabel die komt dan op me rear van versterker. Dan speelt 1 woofer :X
Sluit ik dan bv. de zwarte rca op front zwart dan speelt 1 woofer hard en de ander die doet maar beetje mee :D

Ook gaat het power lampje en protect lampje soms om en om branden (protect lampje brand........................................................................................................................................power lampje brand...potect lampje brand...........etz.) effe om tussen tijd ongeveer aantegeven :p.

Dan staat er dit in me handleiding:

Geen geluid (protect led knippert elke 4 seconden. oorzaak: Mogelijke DC spanning op versterker ingan.

geen geluid (protect en power led's knipperen. oorzaak: minder dan 9v op Batt+ aansluiting.

Geen geluid (protect led brandt). oorzaak: spaning hoger dan 16V of lager dan 8,5V op batt + aansluiting.

Vervormd geluid en Protect led knippert. oorzaak: kosrtsluiting in luidsprekerleidingen.
 
alleen voor je subs zou 1 rca voldoende moeten zijn.
zet je namelijk je amp op 2channel input.

Maar wil anders morgen middag ook wel ffkes mee kijken..

Ik heb je gsm nummer, je hoor het wel. Mog ik er nou niet aan uit komen dan sms ik je:) Btw: moet ik dan naar jou toe komen? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top