Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
heeft een maatje van me ook weleens gehad toen ging gewoon zijn versterker over zen nek, had er eerst 2 woofers op en dat ging niet, en met 1 speelde het gewoon goed

Njah vind het raar, ik heb hem gekocht van een maatje van me. Die had er 2 audiobahn woofers erop van 400 watt rms, perstuk.

Ook vind ik het vreemd dat de amp wel gewoon goed speel, maar zodra ik het contact uitzet en daarna weer aan, spring hij in de beveiliging. Dus eigenlijk niks te maken met overbelasting van de amp?
 
Oke vage shit :D ik sluit net me 2 hoedenplank speakers op me JBL amp :) en het werkt :W kan zoveel me contact aan/uit zetten maar amp slaat niet in ze beveiliging :) Dus ben weer tevreden :p ga bovendien ook nog eens lekker hard!

Als ik het zo aan de praat krijg en me Grunch Gp 1400 kanon:7 op me woofers kan spelen (wat echt te hard gaat :eek: ) dan komen we er wel :)

(GELUKKIG)
 
euhmz.. gaan nog wel wat uurtjes inzitten ja :p alles mooi recht afwerken zal het langst duren maarja, heb nog een maand voordat ik pretspul ga krijgen dus moet te doen zijn :) :p

nice.. ben benieuwd..

Ben om half 5 vanmiddag ook begonnen aan mijn hoedenplank is al bijna klaar :)

Oke vage shit :D ik sluit net me 2 hoedenplank speakers op me JBL amp :) en het werkt :W kan zoveel me contact aan/uit zetten maar amp slaat niet in ze beveiliging :) Dus ben weer tevreden :p ga bovendien ook nog eens lekker hard!

Als ik het zo aan de praat krijg en me Grunch Gp 1400 kanon:7 op me woofers kan spelen (wat echt te hard gaat :eek: ) dan komen we er wel :)

(GELUKKIG)

Als je hulp nodig hebt.. je weet me te vinden.. :)
 
nice.. ben benieuwd..

Ben om half 5 vanmiddag ook begonnen aan mijn hoedenplank is al bijna klaar :)



Als je hulp nodig hebt.. je weet me te vinden.. :)

Ik denk dat ik toch je hulp straks wel nodig heb naamgenoot :) om het goed af te stellen. Dat is toch lastig vind ik :X En vanmorgen gingen me woofers al beetje spacen omdat me crunch nogal hard kan :D (ding gaat echt hhhaaarrrdddd)
 
foto's:
spa0144bq4.jpg

spa0145gq1.jpg

spa0146rc8.jpg

spa0147es7.jpg

spa0148xg8.jpg

spa0149bg1.jpg


Ben benuwd Erik, komt er nou in te hangen? ovaaltjes?
neej geen ovaaltjes..
die liggen al paar maanden op men kamer :D
 
Nice :W kratje pils erbij (foto2) en beunen maar :p
filters van die txc blij ik echt uber vinden 8)

gaat nog wel wat werk in zitten om hem af te krijgen ;)
volgende week eens op zoek naar skyleer en schuimrubber of zo iets in die richting :)

moet nog beetje kloten met de bovenfrees om het mooi afteronden..
kijken hoe ik het straks in elkaar ga zetten.. dat weet ik ook nog niet..
 
Last edited:
laatste hoekjes ook afgerond..

volgende week als het mee zit bekleden.. met skyleer :)
dan weer heel de bekabeling aanpassen..
ledjes er in zetten.. en dan is men hoedenplank klaar :)
maar is wel zwaar... :)
boven plaat 25mm mdf..
onderplaat 12 mm mdf..
tussen balkjes 25 mm mdf..
die gaat niet meer doorhangen :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top