Het grote "Ice" topic

Status
Not open for further replies.
kijken we dan wel :)

ben iedergeval weer tot leven :)
Ik hoor wel of je nog hulp nodig hebt ;)

Ik denk dat ik je hulp straks nodig heb om me jbl amp goed tot leven te laten komen:p ik word echt helemaal paara van dat ding :X

Hij doet het, dan draai je contact uit, draai je contact sleutel weer om, doet ie het niet meer :|

Ook heb ik me crunch even erop gehad :W ging best hard, alleen er moet toch echt iemand helpen om het goed af te stellen (want mij lukt dat dus echt voor geen drol +pippi+ ) heb wel filmpjes weet alleen niet of er belangstelling voor is?
 
Ik denk dat ik je hulp straks nodig heb om me jbl amp goed tot leven te laten komen:p ik word echt helemaal paara van dat ding :X

Hij doet het, dan draai je contact uit, draai je contact sleutel weer om, doet ie het niet meer :|

Ook heb ik me crunch even erop gehad :W ging best hard, alleen er moet toch echt iemand helpen om het goed af te stellen (want mij lukt dat dus echt voor geen drol +pippi+ ) heb wel filmpjes weet alleen niet of er belangstelling voor is?
gaat de crunch niet in protect?
 
fuck wat een turbotaal, staat vast wel ergens op me versterker? check morgen wel ff. en wil ong 100 euro max uitgeven aan woofer, hoeft niet zo overdreven

MTX XT12 subwoofer :)
http://www.ice-inc.nl/item.php?id=161
Kan er eventueel een kist bijmaken voor je :) Heb er momenteel nog 1 op voorraad, en vrijdag krijg ik weer nieuwe. Volgens mij heb je een 4 kanaals als ik dat zo hoor, dan moet je de xt12-04 hebben zodat je gebrugd speelt en je amp ziet dan 2ohm. klinkt misschien erg technisch maar dat zou voor jou een ideale woofer zijn :)
 
gaat de crunch niet in protect?

Nee :X

Maar ding word 105Farhenheid warm, dus is iets van 40 graden, dat is goed denk ik?

En zoals ik precies de crunch aansluit sluit ik ook me JBL aan, alleen die spring naardat ik contact aanzet in ze protect. Haal ik voeding los, en draai ik wat aan de input level en doe ik voeding kabel weer vast maken dan doet ie het weer (even) Mischien belast ik hem teveel? ik weet ook eigenlijk niet goed hoever in die input in moet stellen etz...

Edit: ook heb ik bij beide amp last ervan dat de ene woofer veel harder gaat dan de ander :X maar dit kan je gewoon afstellen (maar mij lukt dat niet zo goed :p)
 
dat is niet te warm nee ;)

Denk dat je versterker te veel vermogen moet leveren terwijl hij dat neit kan.. (denk ik)omdat je dat vanwege het "input level"begint
 
dat is niet te warm nee ;)

Denk dat je versterker te veel vermogen moet leveren terwijl hij dat neit kan.. (denk ik)omdat je dat vanwege het "input level"begint

Hoe moet ik dan beginnen? :)

Mischien kleine how to om sub's goed te laten spelen in combinatie met me speakers? :)
 
Toe straks nog een poging gewacht met me JBL amp, maar hij blijft in ze beveiliging springen :X Ben dat ding nu al beu :p


Joost pm :)
 
Dernet stond ik even te wachtte op een vriend, geluid uit, hoorde ik opeens een vreemd geluid.

Was die woofer een druppel water na aan het doen, die vervolgens in een plasje viel.

Dikke slagen kwamen eruit, en toch zit nu alles wel goed aangesloten, mischien de massa punten goed schuren?
 
Nee :X

Maar ding word 105Farhenheid warm, dus is iets van 40 graden, dat is goed denk ik?

En zoals ik precies de crunch aansluit sluit ik ook me JBL aan, alleen die spring naardat ik contact aanzet in ze protect. Haal ik voeding los, en draai ik wat aan de input level en doe ik voeding kabel weer vast maken dan doet ie het weer (even) Mischien belast ik hem teveel? ik weet ook eigenlijk niet goed hoever in die input in moet stellen etz...

Edit: ook heb ik bij beide amp last ervan dat de ene woofer veel harder gaat dan de ander :X maar dit kan je gewoon afstellen (maar mij lukt dat niet zo goed :p)

temp is goed hoor :)
Als ik dat zo hoor is die jbl intern niet goed, of hij gaat idd over zn nek door wat ie moet leveren.
Aan de bekabeling kan het niet liggen denk ik, als de crunch wel gewoon naar behoren speelt :)
 
Dernet stond ik even te wachtte op een vriend, geluid uit, hoorde ik opeens een vreemd geluid.

Was die woofer een druppel water na aan het doen, die vervolgens in een plasje viel.

Dikke slagen kwamen eruit, en toch zit nu alles wel goed aangesloten, mischien de massa punten goed schuren?

weird, zou idd ff de bekabeling nakijken etc. Massapunt moet je idd goed opschuren ja.
 
temp is goed hoor :)
Als ik dat zo hoor is die jbl intern niet goed, of hij gaat idd over zn nek door wat ie moet leveren.
Aan de bekabeling kan het niet liggen denk ik, als de crunch wel gewoon naar behoren speelt :)

Njah vind het echt heel vreemd! Voeding haal ik eraf, voeding erop, contact aan amp doet het:) speelt hard etz....dan is het een prima ding:) ik zet contact uit en weer aan, en bammmm:X hij spring in ze beveiliging. Word je zo terring moe van!!!
 
Haal is een setje speakers oid er af? Vind het ook een erg vreemd probleem.

Er zitten geen speakers erop :p alleen 2 JBL Power P1020 woofers (2 keer 400 Watt RMS)

En ga denk nu maar even me Crunch GP 1400.4 erop aansluiten :)
 
ZO, vandaag een begin gemaakt met me hoedeplank, smalle deel is zo goed als klaar, nu nog de ronding maken en alles netjes afwerken :)

Je begint met een stukkie hout..

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21949&stc=1&d=1171215951[/ir]

Doet wat reken- en tekenwerk, pakt een decoupeerzaag en je bent ff later zover...

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21950&stc=1&d=1171215951[/ir]

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=21951&stc=1&d=1171215951[/ir]
 
Last edited:
heeft een maatje van me ook weleens gehad toen ging gewoon zijn versterker over zen nek, had er eerst 2 woofers op en dat ging niet, en met 1 speelde het gewoon goed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top