Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Sommige toestellen hebben inderdaad een beetje weinig gewicht. Maar wij hebben van die losse blokken van 15 en 30 kilo die je erbij op kan hangen.
 
Rick said:
Sommige toestellen hebben inderdaad een beetje weinig gewicht. Maar wij hebben van die losse blokken van 15 en 30 kilo die je erbij op kan hangen.
Wij niet, maarja doe toch vrij veel met halters. Halters gaan trouwens ook maar tot 36kilo:'( Maar als ik daar mee rond loop ga ik wel naar andere fitnesshal:p
 
Ap. said:
tot 36 kg gaan de halters? dus 56 kg totaalgewicht? Dan kan je echt geen vooruitgang boeken..
Hij bedoelt dumbbels he;) geen stang waar max 36kg op kan:p

area_51_member said:
Brinta! Echte mannen eten brinta(8)
Is denk ik wel het beste om te gaan doen idd.
100gr brinta
+/-400ml melk
30gr whey
Zal wel een goed ontbijtje zijn

aeroxgozer said:
72:* Als jij bankdrukt met die 2 van 36 per stuk, krijg je nog een kusje:p
Zo zwaar is dat nou ook weer niet hoor:*
 
Je ontbijt is nog erg mager vind ik, ik denk dat het niet echt veel kcals zijn. Add nog wat eten, ik kan me niet voorstellen dat dit je maag goed vult.

Ik eet als ontbijt:

2 sneden brood met beleg (vlees of pindakaas)
2 eieren
1 glas melk
1 multivitamine tablet + een aantal vitamine c tabletjes
300 cl melk met 3 a 4 lepels brinta
 
area_51_member said:
Je ontbijt is nog erg mager vind ik, ik denk dat het niet echt veel kcals zijn. Add nog wat eten, ik kan me niet voorstellen dat dit je maag goed vult.

Ik eet als ontbijt:

2 sneden brood met beleg (vlees of pindakaas)
2 eieren
1 glas melk
1 multivitamine tablet + een aantal vitamine c tabletjes
300 cl melk met 3 a 4 lepels brinta

Is dat brinta nu echt zo voedzaam?

Ik eet zelf als ontbijt 4 plakken brood met veel vlees erop en 2 glazen melk. Maar dat vind ik zelf nog niet echt veel.
 
Raceroxie said:
Hij bedoelt dumbbels he;) geen stang waar max 36kg op kan:p

Zo zwaar is dat nou ook weer niet hoor:*
Weet ik, maar ik had dacht ik, in dit topic had gelezen ergens, dat hij nog maar net bezig was. Dan vindt ik het knap dat je met dumbels van 36kg kan bankdrukken:# Ik kan het zelf ook niet:p
 
aeroxgozer said:
Weet ik, maar ik had dacht ik, in dit topic had gelezen ergens, dat hij nog maar net bezig was. Dan vindt ik het knap dat je met dumbels van 36kg kan bankdrukken:# Ik kan het zelf ook niet:p

Is wel te doen, maar ik kan het idd ook nog niet. Het zwaarste wat ik gebruik zijn 2 dumbells van 30 kg voor dumbell lunges.
 
PiTu said:
Is dat brinta nu echt zo voedzaam?

Ik eet zelf als ontbijt 4 plakken brood met veel vlees erop en 2 glazen melk. Maar dat vind ik zelf nog niet echt veel.

neej dat zie je goed, waar zijn je eiwitten? add er 2 eitjes bij, en maak er 1 glas melk van en doe 300 cl melk zoiets in n kom met flink wat brinta. En 2 sneedjes brood ipv 4... Lijkt me beter. :)
 
Ducati749 said:
Is wel te doen, maar ik kan het idd ook nog niet. Het zwaarste wat ik gebruik zijn 2 dumbells van 30 kg voor dumbell lunges.
Tuurlijk is dat te doen, er zullen hier ongetwijfeld mensen zitten die dat kunnen, dvo bevoorbeeld:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top