Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
DvO said:
Ik train niet meer zwaar tegenwoordig.
Mn top lag op 140 PR

54 KG PER dumbel vind ik tog aardig zwaar of was dat ook in je top tijden.
140 kg is idd niet slecht.

En je lichaam is die nou nog net zo gespierd als toen net na de kuur..of begint dat nu al weer af te zakken? Kan je het zegmaar nog in model houden?
 
Raceroxie said:
Dat 200 wat erop staat is in ponden neem ik aan:p

Ik dacht dat ook, maar kwam vandaag op de fitnis. Daar zijn die schijven net zogroot en die wegen 10 kg. En hij heb er 20 op 1 dumbel zitten. mja pond lijkt me ook wat logischer omdat 400 kg bankdrukken nog nooit gehaald is lijkt mij:O
 
kay V said:
54 KG PER dumbel vind ik tog aardig zwaar of was dat ook in je top tijden.
140 kg is idd niet slecht.

En je lichaam is die nou nog net zo gespierd als toen net na de kuur..of begint dat nu al weer af te zakken? Kan je het zegmaar nog in model houden?

Ik heb 2 maanden terug heel wat minder getrained, ben toen wel wat terug gevallen, wat normaal is als je minder trained.
Maar zit nu gewoon weer op mn oude gewicht (88kg) met heel wat minder vocht en vet dan eerst.
Dus ik durf wel te zeggen dat ik er beter voorsta dan tijdens mn kuur.
Vooral omdat mn buik nu een stuk strakker is.

Maar je hebt wel gelijk hoor, mensen die zomaar kuren houden bijna niks over.

Greetz
 
kay V said:
Ik dacht dat ook, maar kwam vandaag op de fitnis. Daar zijn die schijven net zogroot en die wegen 10 kg. En hij heb er 20 op 1 dumbel zitten. mja pond lijkt me ook wat logischer omdat 400 kg bankdrukken nog nooit gehaald is lijkt mij:O

record staat op 500 kg dacht ik iig op de olympia probeerde een gast daarover heen te drukken maar lukte em niet, dat record was btw wel van hemzelf.
 
als jullie zeggen van ik pak zoveel met bankdrukken.. hoeveel herhalingen doen jullie dan?

en wat is volgens jullie het beste? ik doe nu meestal 3 setjes van 10 per oefening.
 
Ik pak nu een tijdje 4x 8 en dan zo zwaar mogelijke. Je moet er variatie inhouden en zelf een beetje experimenteren waar je het beste op groeit.
 
Zip Meijel said:
als jullie zeggen van ik pak zoveel met bankdrukken.. hoeveel herhalingen doen jullie dan?

en wat is volgens jullie het beste? ik doe nu meestal 3 setjes van 10 per oefening.

Mm ik doe meestal 14 x 50 , dan 12 x 60,dan 10 x 70 en daarna 8 x 80

Met dumbel drukken ongeveer t zelfde .. Meestal 4 setjes en dan steeds aflopend ( pyramide shizzle )
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top