Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
area_51_member said:
Lijkt me sterk dat je top 20 kilo hoger ligt... Ik doe 75 kilo 8 x, heb mn top nog nooit geprobeerd maar lijkt me sterk dat die op 95 kilo ligt.
gewoon 1 x 95 ?
Is heel goed mogelijk hoor ;) Doe ik ook namelijk x|
 
area_51_member said:
Lijkt me sterk dat je top 20 kilo hoger ligt... Ik doe 75 kilo 8 x, heb mn top nog nooit geprobeerd maar lijkt me sterk dat die op 95 kilo ligt.
je moet ook niet naar kilo's kijken maar naar percentage, 20 kilo over 75 is wel een stuk meer als over 120
 
marijke18 said:
vrij logisch toch dat je achteruit gaat in kracht na een kuurtje. Maar emt 8x120kg zal je top zeker nog wel 140 kg wezen.


Mn 140 top was voor mn kuur, en die setjes waren tijdens mn kuur
 
area_51_member said:
Lijkt me sterk dat je top 20 kilo hoger ligt... Ik doe 75 kilo 8 x, heb mn top nog nooit geprobeerd maar lijkt me sterk dat die op 95 kilo ligt.

Lees mn enelaatste post.

En zowieso train ik niet op top, ik heb ooit een keerje getopt, wat misschien een half jaar geleden is.

Je kan het niet vergelijken met elkaar die setjes en mn top aangezien de data's van die 2 totaal uit elkaar liggen
 
werkt dat nou eigelijk goed? merk je veel verschil? dat poedergedoe enzo bedoel ik.

ik eet nu wel meer fruit enzo en let er ook op datk niet te veel/vet eet. en ik drink nog maar 1 x in de week alcohol.
 
Pff merk wel dat mijn doelen veranderen... Eest was mijn doel 40 cm armen, ik ben 1,87. Ik zit nu op bijna 38,5 en ik vind ze ontspannen nog steeds helemaal niet groot ogen... Ik denk dit bij 40 cm ook nog niet het geval is. Hoe zit dat bij jouw DvO? Jouw armen zijn toch 41 cm oid, en je bent toch 1,85 als ik me niet vergis.
 
Ik train nu al best lang met hetzelfde trainings schema, maar kan het zijn dat je dan minder groeit naarmate hoe langer je hetzelfde schema houd.
 
beta-rider said:
Ik train nu al best lang met hetzelfde trainings schema, maar kan het zijn dat je dan minder groeit naarmate hoe langer je hetzelfde schema houd.
Om de zoveel tijd moet je even je trainingsschema aanpassen. Dit is een aangename afwisseling soms :)
 
Haha, squatten en legpressen vind ik echt 2 van de leukste oefeningen. :p
Maar om daarna nou 20 minuten in tegenwind naar huis fietsen terwijl je nauwelijks meer op je benen kan staan. :S
:D
Maar weeg eindelijk weer meer dan 80 kilo, (ben 1.80 btw). Quads zijn in een paar weken 5 cm in omtrek gegroeid, bovenarmen 1.5 cm.
Maar beter fix ik even een digitale camera.
 
Ducati749 said:
Haha, squatten en legpressen vind ik echt 2 van de leukste oefeningen. :p
Maar om daarna nou 20 minuten in tegenwind naar huis fietsen terwijl je nauwelijks meer op je benen kan staan. :S
:D
Maar weeg eindelijk weer meer dan 80 kilo, (ben 1.80 btw). Quads zijn in een paar weken 5 cm in omtrek gegroeid, bovenarmen 1.5 cm.
Maar beter fix ik even een digitale camera.
de 2 grootste kut oefeningen ooit:X:#
 
Zometeen naar fitness beurs in Jaarbeurs Utrecht.
We hebben via de sportschool vrijkaarten gekregen:D

Nog mensen die er al geweest zijn of nog naartoe gaan???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top