Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
SR_robin_SR said:
Heeft iemand een goeie manier om de polsen te trainen?
Ben al goed op weg vind ik zelf alleen m'n polsen blijven relatief dun.

als je je "polsen"wil trainen (sterker maken, dikker is bijna niet mogelijk lijkt me) ga dan op je vuisten opdrukken.
 
Funk_dm said:
als je je "polsen"wil trainen (sterker maken, dikker is bijna niet mogelijk lijkt me) ga dan op je vuisten opdrukken.
Idd, en ik weet niet of je in een sportschool zit want daar kun je het ook vragen natuurlijk *D
 
SR_robin_SR said:
Heeft iemand een goeie manier om de polsen te trainen?
Ben al goed op weg vind ik zelf alleen m'n polsen blijven relatief dun.

meer rukken!

ik raad aan :

- 3 setjes bend over ruks
- 3 setjes concentration ruks
- 3 setjes dead ruks
- en 3 setjes ruking press

hiermee heb ik al aardig wat massa mee gescoord! :D
 
Je kan je polsen niet dikker trainen oid. Zitten geen spieren in maar pezen. Is genetisch bepaald hoe dik je polsen zijn. Je kan wel je onderarmen trainen. Dan valt het niet meer zo op dat je dunne polsen hebt. :)
 
Ik heb 2 vraagjes. Ik fitness nu anderhalve maand, 3x in de week.
Dit is mijn trainingschema: dag 1: biceps, triceps en bovenbenen
dag 2: borst, buik en kuiten
dag 3: rug en schouders

Ik train voor meer massa, en ik heb ook een voedingschema.

Vraag 1: ik train op maandagavond, donderdagavond en zaterochtend. Maar vaak lukt zaterdagochtend niet. Zou ik ook op dinsdag, woensdag of vrijdagavond kunnen trainen? Dus 1 van deze avonden, of belast ik dan mijn spieren teveel.

Vraag 2: ik lees in dit topic best veel dat mensen na ongeveer 8weken een ander schema nemen, is dit noodzakelijk en doen jullie dan ook allemaal andere oefeningen?

alvast bedankt:)
 
aeroxgozer said:
Ik heb 2 vraagjes. Ik fitness nu anderhalve maand, 3x in de week.
Dit is mijn trainingschema: dag 1: biceps, triceps en bovenbenen
dag 2: borst, buik en kuiten
dag 3: rug en schouders

Ik train voor meer massa, en ik heb ook een voedingschema.

Vraag 1: ik train op maandagavond, donderdagavond en zaterochtend. Maar vaak lukt zaterdagochtend niet. Zou ik ook op dinsdag, woensdag of vrijdagavond kunnen trainen? Dus 1 van deze avonden, of belast ik dan mijn spieren teveel.

Vraag 2: ik lees in dit topic best veel dat mensen na ongeveer 8weken een ander schema nemen, is dit noodzakelijk en doen jullie dan ook allemaal andere oefeningen?

alvast bedankt:)
Uit eigen ervaring heb je als startend trainer zowiezo een dag rust nodig,zonder pillen enz. om je snel beter te voelen.
 
Gister 92.2KG:D ('s avonds:X) Doel is in januari 95KG (voor ontbijt).

Weet iemand hier nog broodbeleg waar goeie koolhydraten inzitten ipv altijd kipfilet/ham/pindakaas.
Zit namelijk al erg hoog in eiwitten, maar wil toch weer meer gaan eten.


@ aeroxgozer:
Antwoord 1: Hoezo niet maandag, woensdag en vrijdag trainen?
Maar je zal je spieren niet teveel belasten aangezien je een splitschema hebt.

Antwoord 2: is niet noodzakelijk, ik doe het ook wel om de zoveel tijd maar andere oefeningen niet, ik wissel sowieso elke week wel een beetje af. De basisoefeningen; bankdrukken, lat pull down enz doe ik std en de rest wissel ik altijd wel af.
 
Raceroxie said:
Gister 92.2KG:D ('s avonds:X) Doel is in januari 95KG (voor ontbijt).

Weet iemand hier nog broodbeleg waar goeie koolhydraten inzitten ipv altijd kipfilet/ham/pindakaas.
Zit namelijk al erg hoog in eiwitten, maar wil toch weer meer gaan eten.


@ aeroxgozer:
Antwoord 1: Hoezo niet maandag, woensdag en vrijdag trainen?
Maar je zal je spieren niet teveel belasten aangezien je een splitschema hebt.

Antwoord 2: is niet noodzakelijk, ik doe het ook wel om de zoveel tijd maar andere oefeningen niet, ik wissel sowieso elke week wel een beetje af. De basisoefeningen; bankdrukken, lat pull down enz doe ik std en de rest wissel ik altijd wel af.

Bedankt voor je antwoord. Ik train op maandag en donderdag altijd, omdat ik dan met een maat van me mee train, maar die gaat maar 2x per week, dus moet ik er 1 dag bij hebben.
 
het lekkerst is gewoon maandag, woensdag, vrijdag vind ik. En als je elke 8 weken afwissel is omdat je spieren gaan wennen aan de volgorde van de oefeningen. Dus daarom wissel je af. Je merkt ook dat je dan weer (meer) spierpijn krijgt.

@ raceroxie kaas, of iets met veel suiker.
 
kay V said:
@ raceroxie kaas, of iets met veel suiker.
Kaas zou idd evt wel kunnen maar dan heb je ook weer zoveel eiwit.
En suikers probeer ik toch wel zoveel mogelijk te beperken, 's ochtends neem ik wel altijd 2 boterhammen met jam, maar dat doe ik omdat ik het idee heb dat suikers bij het ontbijt wel goed is om ff wakker te worden:p
 
area_51_member said:
Je kan je polsen niet dikker trainen oid. Zitten geen spieren in maar pezen. Is genetisch bepaald hoe dik je polsen zijn. Je kan wel je onderarmen trainen. Dan valt het niet meer zo op dat je dunne polsen hebt. :)

Ja maar t valt mij wel op dat mensen die dagelijks zwaar handwerk verrichten, altijd grote handen en polsen hebben. Maar goed daar heb je niks aan in de sportschool :p
 
ik heb weer ff een vraag,...

Kheb weer een nieuw schema gekregen, en nu heb ik elke keer roode strepen op mn borst nadat ik gestopt ben. Een uur na het trainen zijn ze vrijwel weer weg..Iemand n idee wat dat telkens is? Is het slecht ergens voor ofzo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top