Fitness / Bodybuilding Facts!

Status
Not open for further replies.
Ik heb het eerder gezegd, maar ik denk dat je kan cardiooen wat je wilt..die tieten krijg je er nooit af. Volgens mij is het toch echt overtollige huid...wat opzich ook wel verklaarbaar is bij jou.

Hilly said:
zit nog wat vet ja. kheb ook nog een aardig vetpercentage
 
Apparaat op stroom is gewoon niet betrouwbaar. Daarbij heeft midden op de dag je wegen ook niet veel zin. Kun je beter s'morgens doen kan echt kg schelen.
 
ErikG said:
Dus wel gewoon blijven eten wat je tijdens trainen ook eet?
Inderdaad! :*
Sommige vergeten het dan, of het schiet erbij in ...

En zoals vaker is gezegt, de eerste tijd kan het heeel hard gaan. Maar daarna wordt het een stuk lastiger om aan de kilo`s te komen..

En een glas melk/whey/dextrose?
Ik neem 400ml. melk ipv een glas. Of ga ik er nu wat te diep op in?
 
Daniël. said:
Inderdaad! :*
Sommige vergeten het dan, of het schiet erbij in ...

En zoals vaker is gezegt, de eerste tijd kan het heeel hard gaan. Maar daarna wordt het een stuk lastiger om aan de kilo`s te komen..

En een glas melk/whey/dextrose?
Ik neem 400ml. melk ipv een glas. Of ga ik er nu wat te diep op in?

Je gaat er iets tever op in :p

Ik doe 500ml MELK ;) + druivensuiker + Whey.

Mjah wat dat hard gaan betreft, ik vind 3 kilo in 2 weken wel erg veel :X

En dan wil ik later ook nog eens met creatine gaan beginnen.
 
RMY said:
Ik heb het eerder gezegd, maar ik denk dat je kan cardiooen wat je wilt..die tieten krijg je er nooit af. Volgens mij is het toch echt overtollige huid...wat opzich ook wel verklaarbaar is bij jou.

Kan je zoiets niet opvangen door de borstspier goed te trainen???
 
Ik weet het niet, misschien als je er een setje BB-spieren eronder stopt, maar dat zal niet zo snel gaan :)

Marcie said:
Kan je zoiets niet opvangen door de borstspier goed te trainen???
 
Pff heb me gister weer een een alcohol avondje gegunt voor het eerst in een aantal maanden. Moet wel eens kunnen denks. Nu weer een lange tijd clean. Maargoed heb weinig eetlust en een lichte kater.
 
Hallo allemaal, ik doe nou ongeveer een jaar fitness. Eerst deed ik vooral conditie maar ben overgestapt op kracht, ik doe nou elke keer dat ik ga elke spiergroep. Kan ik dit beter niet doen voor sneller resultaat??
Ik train trouwens alleen mijn bovenlichaam: Biceps, triceps, borst, en buik.
 
Sja Joep. Ik weet niet wat je doelen zijn, maar waar je nu mee bezig bent lijkt me nergens over gaan.

Dus, wat wil je bereiken?
 
Heeft iemand een leuk adresje voor bokszakken (die je op moet hangen)?

Maakt niet uit als ik m zelf moet vullen ofzo :)
 
Joep, benen trainen is belangrijk. Evenals rug en buik. Zonder een sterke 'core' wordt het nooit wat.

Deadliften, bankdrukken, squatten :)
 
Joep beetje vaag. Train je je rug niet, 1 van de belangrijkste spiergroepen. En de grootste. Als je zo door gaat groei je helemaal krom.
 
Heb ook nog zo'n zak thuis liggen, gevult en alles, met ophanging ketting e.d. Weegt denk iets van 75 a 100 kilo? Merk dunnow staat erop maar geen zin om de zolder op te klimmen. :p
 
Ik wil graag binnenkort hardlopen. Nu is mijn vraag, moet ik dat NA het eten of VOOR het eten doen ? (avondeten heb ik het dan over)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top