Zomervakantie.. waar gaat u heen?

ga naar rimini begin augustus en daarvoor waarschijnlijk 4 daagjes zeilen met bootje door nederland afgeladen met pils

Er wordt weer veel geld verdiend in de horeca aan jullie... Ik heb echt het idee dat er veel 16/17 jarigen 3 maandlonen doorheen jagen :D Mij niet gezien dan :D

Week terror @ Puinoord, Ameland 8) en een heerlijke 9 dagen relaxxen in de zon in Alicante Spanje :)

Eigen villa met zwembad 8P , me ouders willen niet in een 'simpel' hotel :rolleyes:

Ik zal z.s.m. pics posten van ons onderkomen.

Originally posted by Sjors
Ik.. 10 dagen blanes.. vertrek 28 juli.. strandtent.. hmm zal is rondkijken dan :P

dan ben ik er nog,vvvvvvet:)

De strandtent staat op de boulevard en savonds is het een soort bar die tot 2 uur open is.Kzal de naam even vragen van die tent.

Ik gha gezellig 15 Juli naar Marmaris, en ik zie wel wat er van komt. Voorderest deze maand nog als het goed is met de Reanault Vel Satis van de zaak naar Frankrijk. en maybe nog een weekie naar Rhodos.... Al met al wel lachen:)

Kenny

Originally posted by #BB#
wij gaan naar Lido di Jesolo 10dagen en daarna 14dagen Rimini word dus vet stampen hoop ik hehehe

In Lido ben ik ook een paar keer geweest. Op een camping ofzo?

hmm ik blijf dit jaar thuis ik heb dit jaar geen zin om in een week 800 euro op te maken ofzo ik geef het dit jaar lekker aan mijn scooter uit en ga wel een paar keer naar de hoeren:p

Ik ben van plan om met nog 5 maten van mij naar Alanya te gaan (turkije) maar we weten het nog niet zeker.
Heeft iemand ervaring met die plaats?? Zijn er een beetje lekkere chicks? Kan ik me daar ongestoord vol laten lopen zoals in spanje??
We gaan sowiezo 2 wkn.

Originally posted by SanderB
Net zoals vorig jaar weer naar Benidorm in Spanje. En het is geen ouwelullen plaats, want het stikt er van de jonge toeristen en je kan er heerlijk wakeboarden. Daar ga ik dan ook voor, de hele dag staan we daar te wakeboarden :)

Ik ga 2-en-een-halve-week, ergens midden-juli vertrek ik.

doe de groeten aan de mensen in discotheek KM @ benidorm
benidorm = voor overdag slapen & dan stappen:)

Originally posted by Tjarda RV
dan ben ik er nog,vvvvvvet:)

De strandtent staat op de boulevard en savonds is het een soort bar die tot 2 uur open is.Kzal de naam even vragen van die tent.

Die strandtent is gaar man. Beter ga je gewoon naar Las Vegas of Blanes Beach.

Dit jaar naar mallorca.
Paar tips voor mensen die naar Calella gaan (was er vorig jaar!)
als je naar een R&B tent wil ga je naar de avenue. Hou je van keihard knallen (chiel en ik dus!) dan ga je naar de memphis en dan moet je er zeker zijn als dj Rob draait, dat was echt te masterlijk.
Voor scooterspullen moet je daar ook zijn trouwens! Helemaal achterin Calella, weg van het uitgaansgedeelte zit een scooterzaak (langs de spoorlijn) daar had je toen wij er waren een c20 voor 210 euro en een c16 voor 165 euro (nieuw uiteraard!)
Wij hebben er toen ook allebei uitlaat en nog wat zooi gekocht!

Originally posted by Sjoko
Gardameer is de bom!!
Ksta der ook weer met stel vrienden 2 weekies op Camping Ideal :!

ps. 7e achtereenvolgende jaar dat ik er ben 8P

Gaaf ik ga er al iets van 14 jaar heen achter elkaar en die camping ken ik wel kennissen van ons gaan erheen dit jaar wij niet meer jammer genoeg maar volgend jaar wel weer :).

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Er wordt weer veel geld verdiend in de horeca aan jullie... Ik heb echt het idee dat er veel 16/17 jarigen 3 maandlonen doorheen jagen :D Mij niet gezien dan :D

denk wel meer nog :D, nja ik werk groot deel van deze vakantie full time en de rest van vakantie is wel te betalen

Back