Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Tommy.

*BA DUM TSS*
'T is alweer 2011, waar gaan de vakantiegangers deze zomer heen?!

Ga zelf weer 6 weken naar Indonesië met als toppunt een uitstapje van 5 dagen naar HongKong en Macau! Verder nog een paar dagen Jakarta en voor de rest luieren op Bali!
 
Advertisement - register to remove this

Hoogtepunt zal de Carbagerun worden uiteraard. En in mei ga ik met mn vriendin en een vriend en vriendin een week naar Alpes-de-Haute-Provence :)
 
Van 19 tot en met 24 mei zit ik in Madrid en van 12 tot en met 25 augustus in een villa in de buurt van Carvoeiro Portugal.

Verder wil nog ergens heen, maar weet nog niet hoe of wat.
 
'T is alweer 2011, waar gaan de vakantiegangers deze zomer heen?!

Ga zelf weer 6 weken naar Indonesië met als toppunt een uitstapje van 5 dagen naar HongKong en Macau! Verder nog een paar dagen Jakarta en voor de rest luieren op Bali!

Trouwens, mooie vakantie in het vooruitzicht!
 
Tommy, waar ergens in Bali? M'n oom en tante hebben daar ook 2 huisjes. Ziet er op foto's super uit!

Zelf ga ik (als het goed is) de eerste week van augustus een familie-camping in San Felice del Benaco, Gardameer, Italië crashen met 5 vrienden van me :)
 
wij gaan 2 busjes huren en dan richting oostblok.. x wat anders dan de standaard vlieg-zuip vakantie!
Eerst paar dagen sziget festival, daarna door na kroatie, terugweg misschien langs italie ofzo
 
Voor mij dit jaar geen zomervakantie helaas. Denk dat het geld na 6 maanden stage in Zuid-Afrika wel op is. Dan daar maar van genieten:D
 
Tommy, waar ergens in Bali? M'n oom en tante hebben daar ook 2 huisjes. Ziet er op foto's super uit!

Zelf ga ik (als het goed is) de eerste week van augustus een familie-camping in San Felice del Benaco, Gardameer, Italië crashen met 5 vrienden van me :)

Kuta, seminyak... Het "bruisende" gedeelte van bali zegmaar... En 10minuten rijden met de motor en je zit middenin de rijstvelden met een uitzicht waar je alleen van kan dromen:p... Waar zitten je oom en tante dan? Sanur, ubud?
 
Kuta, seminyak... Het "bruisende" gedeelte van bali zegmaar... En 10minuten rijden met de motor en je zit middenin de rijstvelden met een uitzicht waar je alleen van kan dromen:p... Waar zitten je oom en tante dan? Sanur, ubud?

Zij zitten in Lovina, in het noorden.
Foto's op hun site ( ze verhuren het ) zijn echt om van te dromen :love:
 
Leuk, nog meer Bali gangers. Ik ga dit jaar waarschijnlijk 2 x. Lovina is mooi en erg rustig...lekker om bij te komen als je uit Kuta vandaan komt :).
 
Zeker ja! Lovina is indd ook erg mooi en rustig! Heb er alweer goed veel zin in, word ook veel bijgebouwd en alles komt weer goed op gang sinds die aanslagen op die discotheek in 2004...

Ook een aanrader, een roadtrip maken over Java! Hebben we vorig jaar gedaan vanuit Jakarta naar Yogjakarta, solo, bandung, de bromo vulkaan en nog een paar dingen.. 10daagse reis incl goede hotels, chauffeur en nederlandse gids +-600eu:)
 
Ook erg tovv! Heb nog zoveel dingen die ik nog een keer gezien wil hebben, maar heb de tijd er niet voor, dan maar alles op z'n gemak!

Stulpje in Bali:love::

[Ir]http://i56.tinypic.com/1pfrx4.jpg[/Ir]
 
Back
Top