Het Zomervakantie Topic, Editie 2012/2013

Erik.

Running
Hier verder.

Zijn er nog mensen die op vakantie gaan binnenkort, en wat zijn jullie plannen voor de zomer 2013?

Ik wil zelf een rondreis gaan maken in Italië (vanuit Toscane richting Rome), iemand ervaring? Wat zijn plaatsen die echt de moeite waard zijn? Wil het allemaal zelf gaan regelen, waarbij ik maximaal 2-3 dagen op één plek blijf.

Hoor het graag :).
 
Advertisement - register to remove this

Enduro vakantie naar polen, gister andere motor gekocht om goed van start te gaan.
Een 2011 ktm 300 exc

Hgs pijpje, handkappen, cross voorvork, samco slangen.
 

Attachments

  • 2011 ktm 300.jpg
    2011 ktm 300.jpg
    43.7 KB · Views: 218
Hier sowieso met een man of vijf Carbagerun op de brommer, in september naar Gardameer, tussendoor nog wat sprints in het buitenland meepakken hopelijk :D
 
Hier verder.

Zijn er nog mensen die op vakantie gaan binnenkort, en wat zijn jullie plannen voor de zomer 2013?

Ik wil zelf een rondreis gaan maken in Italië (vanuit Toscane richting Rome), iemand ervaring? Wat zijn plaatsen die echt de moeite waard zijn? Wil het allemaal zelf gaan regelen, waarbij ik maximaal 2-3 dagen op één plek blijf.

Hoor het graag :).
Zelf vond ik Lucca erg leuk, Siena en Florence ook wel. Wij hebben een weekje in de omgeving van San Gimignano gezeten en bijna heel toscane bekeken. Een mooi gebied, maar meer van hetzelfde als je eenmaal wat plaatsjes hebt bezocht.
 
Ga dit jaar gewoon weer lekker kamperen @vouwwagen... Vorig jaar in DL geweest (bij Wurzburg in de buurt) en is goed bevallen... Zou goed kunnen dat we dit jaar meer richting Oostenrijk gaan, mijn dochtertje is dan zo onderhand 2, en mijn zoon 3,5...
 
Zelf vond ik Lucca erg leuk, Siena en Florence ook wel. Wij hebben een weekje in de omgeving van San Gimignano gezeten en bijna heel toscane bekeken. Een mooi gebied, maar meer van hetzelfde als je eenmaal wat plaatsjes hebt bezocht.

Mijn ervaring was dat behalve plaatjes bezoeken daar eigenlijk weinig te doen is.
 
Zelf vond ik Lucca erg leuk, Siena en Florence ook wel. Wij hebben een weekje in de omgeving van San Gimignano gezeten en bijna heel toscane bekeken. Een mooi gebied, maar meer van hetzelfde als je eenmaal wat plaatsjes hebt bezocht.

Thanks :).

Vluchten ondertussen geboekt, Amsterdam - Pisa, Rome - Amsterdam. Laatste 2/3 dagen nog even naar Rome dus. Nu nog een huurautootje regelen en de verblijven.
 
Niet echt zomervakantie, maar net terug van Parijs (zij blij) en in Maart naar New York! (ik blij). Goed zin in! :#
 
Thanks :).

Vluchten ondertussen geboekt, Amsterdam - Pisa, Rome - Amsterdam. Laatste 2/3 dagen nog even naar Rome dus. Nu nog een huurautootje regelen en de verblijven.

Kan je niet qua kosten (2x vliegen+huurauto) beter gewoon met je eigen auto daarheen rijden

Jup, vind ik ook. Leuk om een keer gezien te hebben.

Ja, dat wel, maar mijn vriendin en ik hadden het na een paar dagen wel gezien, wij zijn toen snel weer naar de Franse alpen gevlucht, wat wij allebei geweldig vinden.
 
Back
Top