Het Zomervakantie Topic, Editie 2012/2013

Als je graag in de drukte zit ga je naar playa las americas. Wil je het was rustiger dan naar los cristianos. Je kan vanaf daar in ca. 20 minuten over de boulevard naar playa las americas lopen, of je pakt een taxi voor 7 euro ofzo. Als je echt de Engelse gekte op wil zoeken kan je naar de bar strip in Veronicas.

PS : Huur een auto en bezoek de Teide (een vulkaan), je kan hem van 3 kanten op rijden en alle 3 de routes zijn erg leuk/mooi.
Verder is Puerto de la Cruz een leuk stadje. [/reisgids] :p

Ik zat in Costa Adeje (Zuid-West) afgelopen maart. Noord-Oost kant is wat groener (krijgt dus ook meer regen). Je liep zo naar de boulevard, hou er wel even rekening mee dat alles daar scheef loopt (vulkaaneiland), dus je moet veel traplopen e.d.. Was er zelf om te fietsen, dus heb niet zoveel gedaan

Ik heb nu een hotel in playa americanos maar kijk naar een hotel aan de uiterste rand van los cristianos, onderin (gratis annuleren). Maar twijfel of dat te ver van al het gebeuren is.
 
Eind Juli een weekend weg met 't voetbalteam. 20 man in een landhuis in de bossen met zwembad en heel de zooi. Word een mooi feest denk:D!

Verder geen vakantie, sparen sparen sparen :rolleyes:
 
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een bestemming. Ik heb naar corsica zitten kijken maar dat is al snel redelijk duur. Heeft iemand nog tips voor een vakantie van 4 tot 7 dagen met zon, zee, leuke omgeving maar absoluut geen druk uitgaanscentra? Het is om er toch nog even tussen uit te zijn en rust te pakken.
 
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een bestemming. Ik heb naar corsica zitten kijken maar dat is al snel redelijk duur. Heeft iemand nog tips voor een vakantie van 4 tot 7 dagen met zon, zee, leuke omgeving maar absoluut geen druk uitgaanscentra? Het is om er toch nog even tussen uit te zijn en rust te pakken.

Zarautz, Noord Spanje. Je moet wel even geluk hebben met het weer, maar de omgeving is mooi, de camping op de berg was altijd wel gezellig en redelijk dichtbij het strand, verder is het dorpje zelf ook wel aardig. Als je met de auto gaat; San Sebastian, Bilbao en Pamplona zijn dichtbij genoeg voor een dagtrip, das wel handig als het een keertje regent ofzo. Die plaatsen liggen allemaal net ff wat verder van de Pyreneeën en hebben vaak net wat beter weer. Vooral Pamplona trouwens, dat ging echt nergens over.. Hele weg ergheen regen regen regen en op den duur rijden we een heuvel over en zien we zo'n hele vallei in zon liggen te bakken :p

Owja, het is iets van 1200-1300 km geloof ik, dus je doet er ook niet twee dagen over om er te komen. Ik wil er nog wel eens naartoe gaan, laatste keer was in 2010 voor mij..
 
Back
Top