Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

Toevallig dat ik hier kijk. Ik ben indd net een weekje terug. Waar zit je? Sanur, Kuta, Seminyak?

Do's


Scootertje huren voor 5eu per dag en lekker touren.
Kuta/Seminyak is de place to be. Kuta beach, Kuta Square, boulevard.
Tanah Lot (toeristisch maar moet je wel gezien hebben imo)
Sukawati (grote markt met allemaal rotzooi, wel leuk geweest te zijn)
Raften is ook erg tof!

Verder heb je overal van die standjes met uitstapjes, goed afdingen wat ze beginnen bij de hoofdprijs!

Verder altijd in een BlueBird taxi stappen, andere proberen je een poot uit te draaien/te naaien. Enkel bij 't vliegveld heb je die niet en spreek je een vaste prijs af.

Dont's

Drugs;)


Mocht je iets specifieks willen weten kan je Pmen:)
 
Last edited:
Morgen naar Albufeira voor 15 dagen :)

433948_1294338748981.jpg
 
Toevallig dat ik hier kijk. Ik ben indd net een weekje terug. Waar zit je? Sanur, Kuta, Seminyak?

Do's


Scootertje huren voor 5eu per dag en lekker touren.
Kuta/Seminyak is de place to be. Kuta beach, Kuta Square, boulevard.
Tanah Lot (toeristisch maar moet je wel gezien hebben imo)
Sukawati (grote markt met allemaal rotzooi, wel leuk geweest te zijn)
Raften is ook erg tof!

Verder heb je overal van die standjes met uitstapjes, goed afdingen wat ze beginnen bij de hoofdprijs!

Verder altijd in een BlueBird taxi stappen, andere proberen je een poot uit te draaien/te naaien. Enkel bij 't vliegveld heb je die niet en spreek je een vaste prijs af.

Dont's

Drugs;)


Mocht je iets specifieks willen weten kan je Pmen:)

Hehe de drugs laat ik sowieso achterwegen.

We zitten in Seminyak en gaan zeker een scootertje huren.
Voor de grotere uitstapjes zullen we wel gebruik gaan maken van de taxi, handig om te weten dat je de BlueBird moet hebben. Vanaf het vliegveld is het vervoer al geregeld door het reisbureau.

Thanks voor de info.
 
Ik weet niet in hoe verre je om merkkleding geeft, maar tijdje terug stond er een artikel in de kampioen(blad wat anwb leden krijgen) over shoppen in milaan. Er is daar ergens een outletcenter waar de oude collecties heen gaan omdat veel exclusieve merken zich niet willen verlagen om uitverkoop te houden in hun eigen winkels.
 
Lekker peddelen :p

Wij gaan volgende week een stedentripje doen met een busje. hamburg-berlijn-hannover overal een paar dagen.

Iemand tips waar je lekker stappen kan of geweest moet zijn?
 
Schitterende omgeving van horen zeggen. Daar zou ik ook nog graag eens naartoe gaan.

Zaterdag tot en met maandag met een groepje naar de nurburgring. Nog do's en don'ts, tips voor uitgaan in de omgeving, bezienswaardigheden?
 
Siep:
Hamburg: St. Pauli/Reeperbahn. Als je de kans hebt moet je ook even een zaterdagavond langs Essen. Leuke aftrapper van de trip. 3 uurtjes rijden met busje ongeveer en dan een avondje los in Club Essence. Fantastische tent :D
 
Net terug van 8 dagen Sunny Beach. Al met al wel leuk maar ik voelde me te oud met 24 jaar. Verder is het uitgaan niet zo spectaculair en gisteravond het afsluitfeest (Totally Summer) nog lopen vechten ook :(
 
Trip berlijn ws zeker geslaagd. Reeperbahn ook nog geweest. Allemaal stripclubs haha.

Nog in vette clubs geweest in berlijn, oa the weekend: een club in een kantoorgebouw op de 14e verdieping ofzo. Ook met dakterras kon je mooi heel berlijn overkijken nachts.
 
Back
Top