Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Advertisement - register to remove this

Godver, jij denkt precies hetzelfde ouwe rukkert :p Hoe ist trouwens ?


Ik zit zelf ook met hetzelfde probleem.. wel gedacht aan Chernosionsinosdofinsodsdf zoiets, Kos, Mallorca, Rhodos, Gran Canaria (altijd goed :p) maar nog steeds neigen Ibiza/Salou/Llorett ook nog steeds....

Wie helpt :p
 
Godver, jij denkt precies hetzelfde ouwe rukkert :p Hoe ist trouwens ?


Ik zit zelf ook met hetzelfde probleem.. wel gedacht aan Chernosionsinosdofinsodsdf zoiets, Kos, Mallorca, Rhodos, Gran Canaria (altijd goed :p) maar nog steeds neigen Ibiza/Salou/Llorett ook nog steeds....

Wie helpt :p

Goed hoor, maar ken ik u? :D

Gran Canaria vond ik persoonlijk wat over zn top, beetje afgetrapt eiland. Desondanks ook prima vermaakt daar.

Beste vakantie is toch Kos, al is het maar om de man/vrouw verhouding -:- Iets wat bij Chersonissos totaal omgekeerd scheen te zijn dit jaar...
 
Wij zaten ook al te kijken. Chersonissos hoeft van mij niet meer. Ik neig zelf meer naar Canarische Eilanden. Hoef niet per-se in zo'n jongeren hotspot te zitten.
 
Denk zelf ook richting chersonidinges te willen, vorig jaar niet weg geweest omdat ik net thuis was dus mag wel weer :p

-edit-

vriend van me komt in juli terug van afghanistan en is dan een paar dagen in kreta, zou gaaf zijn als we daar dan met z'n allen zijn :)
 
Last edited:
Kos was vorig jaar erg goed, maar in het kader van de horizon verbreden zal het iets anders gaan worden.

Mij lijkt het nog steeds erg gaaf om in Amerika een road trip van 4 weken ofzo te maken. We zien wel, kan nog van alles gebeuren.
 
Vorig jaar ook Kos geweest 15 dagen, echt een aanrader, super daar 8)!

Dit jaar 8 dagen naar Mallorca. Appartement Tres Torres. 15 Dagen had ik niet zo een zin meer in, 2 weken dronken worden :X.

Dit is waarschijnlijk het laatste jaar dat ik echt op traditionele 'hele-dag-dronken-zijn' vakantie ga.
 
Wij zitten hier een beetje te dubben, Ik plus aanhang wilde eigenlijk ook naar Mallorca Tres Torres, ander deel van de groep wil weer naar Chersonissos.. Pfff :)
 
Wij zaten ook al te kijken. Chersonissos hoeft van mij niet meer. Ik neig zelf meer naar Canarische Eilanden. Hoef niet per-se in zo'n jongeren hotspot te zitten.

Haha dat wordt dan Tenerife of Lanzarote :X

Gran Canaria is ook een hotspot, vol met ordinaire Engelsen ;)
 
Back
Top