Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Denk dat er idd niet meer zo gek veel te doen is. De goede tijd zal er wel op zitten.
@Ossje waren er echt alleen maar jongens dan? Toen ik er was was het zeker niet zo...
 
Ik heb echt alleen maar gasten gezien daar. Er waren wel vrouwen natuurlijk, maar de kerels hadden de overhand. Dat was in Mallorca wel anders vorig jaar.
 
In week 30 zat ik mijn 1e week in chersonissos en toen was het overal gewoon lekker druk. De 2e week was het wel beduidend minder druk.
 
66ndaqe.jpg


6b24xh2.jpg


6c5aznl.jpg


5ycns7b.jpg


6f7to5v.jpg


61mlqbq.jpg


4v3vfxj.jpg


669o1t3.jpg



Ik zeg... prima vermaakt! 8)
 
Van de haven naar de `hoofdweg´ toe.. dan rechtsaf naar zee toe.. heb je rechts in de bocht dat leger gebeuren en na de bocht (langs zee) een hele brede lange weg.. daaraan zat t :D
 
Nou gaat er wel een lichtje bij me branden. Je beschrijving komt daarmee niet helemaal overeen, maar bij het politiebureau in de buurt zat wel een hotel wat er van buiten erg chique uitzag. Maar dat is volgens mij aan de andere kant dan jij bedoelt.

Als je zegmaar voor barstreet staat, met je neus naar de haven, bedoel je dan naar links toe de weg volgen?
 
Maja bij het politiebureau zat dus wel een ingang van een hotel wat er net zo chique uitzag, metaal en glas enzo. Maar volgens mij kan dat nooit zo groot zijn geweest zoals ik op de fotos zie. Dus zal het wel aan de hele andere kant vd haven zitten...
 
als het goed is wel ja :rolleyes:

alles is nog zon beetje volgeboekt, dus moet opzich wel goed zitten...

denk wel zon beetje 1 vd laatste weken nu ja :p...


Ik hoop dat je ieren gezellige mensen vind:D

Ben afgelopen woensdag teruggekomen van 2 weekjes Chersonissos.
1e week nog veel(voornamelijk) Nederlanders en heel veel vrouwen, 2e week waren er aanzienlijk minder nederlanders en minder vrouwen en steeds meer ieren.

Die toko's daar zijn veel te klein, waardoor er geen ruimte is om ff te kunnen chillen of normaal naar de wc te gaan. ALLEEN maar gasten gezien...nog nooit mee gemaakt :p

Beter dan in Malia. Daar was ik nog een avondje heen gereden op de scooter. Vol met engelsen heb geen griek of andere nationaliteit gezien(!) en allemaal grote tenten die amper voor de helft gevuld waren.

Qua dames heb je denk ik gewoon pech gehad. 1e week was de verhouding bij mij echt 70% vrouw 30% man 2e week ongeveer 50/50 denk ik.
 
Wij gaan ook nogh een avond naar Malia, de engelsen de kop gek maken..
Moet zeggen dat uitgaan in Kreta wel fucking bruut is :W en de wijfen GVD gewoon niet normaal 4 op de 10 is lekker :~
Er zijn ook nog is veel meer vrouwtjes dan kerels :p
 
Zit nu in Chersonissos, en et is echt te bruut....

En de vroywtjes zijn al helemaal te ziek voor woorden, damn echt niet normaal hoeveel lekkere chicks er hier zijn :~!!!
 
Viel mij wel op in Chersonissos dat aan het eind van de avond de dames aanzienlijk minder waren als in de eerdere uitgaans uurtjes, watjes.:p

2 vrienden van me waren nog helemaal gek op zo'n (slowaaks) meisje in Cameo dat je drankjes aansmeert:D elke keer weer erheen gvd:D


Gvd wat zou ik er graag nog zitten.
 
Valt me ook op dat in veel strand tenten fucking lekkere wijfen werken, naast ons app werkt zoon schotse chick :~.. zo lekker kom je ze niet vaak tegen..

Plantje heeft ook nog tit pics van wijfies op star beach word wel gepost als we terug komen ;)
 
Ook net terug van 2 weekjes blanes en lloret, was erg geslaagd. En zoals meerdere mensen al zeiden: erg rustig sommige avonden. Maargoed, zat met mn vriendin in een huis tegen de berg aan tussen blanes en lloret dus was goed te doen :)

23082007520.jpg


In dit huis zaten we 15 dagen
 
Back
Top