Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Net terug uit Siofok (Hongarije).
Ideaal daar! Luxe uit eten doe je voor 10 euro p.p. inclusief 2 biertjes.
Uitgaan is verschillend, bij de ene betaal je 1,50 voor een halve liter maar ga je richting de echte discotheken betaal je 2,75 voor een flesje.
Uitgaan is daar wel ubervet!
Land is ook mooi, Budapest was ook zeer vet.

Aantal foto's.

Ook ff wat foto's van mijn kant dan maar...
Was in Siofok (Hongarije)

1 van de koudste dagen. ;)

Nachtje stappen in Budapest (ik in het midden)
Uitgaan is daar EGT een aanrader!

Met de meiden op de foto :+

Openlucht discotheek. 1 na grootste van Europa ofzo :W
*Totally Wasted!

Met STARKOO op de foto (ik rechts, naast Starkoo) :P

Zal nog wel een keer wat andere foto's posten.

Last edited:
Hahahah wtf man!
Ik ben ook in Hongarije geweest....ook in Siofok!
En ik was dezelfde avond in de "Flört" met die hoertjes en vibo show :P

Volgens mij heb ik je zelfs nog op de foto gezet....

fotootje:

[ir]http://i17.tinypic.com/4xylu6o.jpg[/ir]

Wat is nederland toch een klein kutland :D

Sinds vannacht terug van Playa del Ingles, Gran Canaria. Wereldvakantie. :) 12 dagen lang geen wolkje aan de lucht, zo'n 28-30 graden en totaal niet vochtig! 'T aantal Nederlanders daar drukte het vakantiegevoel wel een beetje, maar heb toch een prachtige tijd gehad *D Heinekenbar + Shooters waren lekker fout, maar tof, en wat een vrouwen :love:
Hotel Eugenia Victoria daar is ook wel een aanrader, 't ligt redelijk centraal (taxi's kosten overigens geen drol) en de all-inclusive formule blijft geniaal :D

Sinds vannacht terug van Playa del Ingles, Gran Canaria. Wereldvakantie. :) 12 dagen lang geen wolkje aan de lucht, zo'n 28-30 graden en totaal niet vochtig! 'T aantal Nederlanders daar drukte het vakantiegevoel wel een beetje, maar heb toch een prachtige tijd gehad *D Heinekenbar + Shooters waren lekker fout, maar tof, en wat een vrouwen :love:
Hotel Eugenia Victoria daar is ook wel een aanrader, 't ligt redelijk centraal (taxi's kosten overigens geen drol) en de all-inclusive formule blijft geniaal :D

Playa is goed tof ja, jammer van de vele homo's daar! :(

Hahahah wtf man!
Ik ben ook in Hongarije geweest....ook in Siofok!
En ik was dezelfde avond in de "Flört" met die hoertjes en vibo show :P

Volgens mij heb ik je zelfs nog op de foto gezet....

fotootje:

[ir]http://i17.tinypic.com/4xylu6o.jpg[/ir]

Wat is nederland toch een klein kutland :D

Haha! vette shit!! pm anders ff je msn, heb gelijk een vraagje voor je! :D

Greets, Don
enne thnx voor de vette picture! -:-

Bij mij zat alleen in 't hotel een stelletje (en een travo in 't animatieteam :X), maar ben er verder geen tegen gekomen.

Ik hoopte trouwens dat er niet zo achterlijk veel proppers zouden zijn daar (zoals vorige jaar op Kreta), maar dat viel vies tegen, HEEL vies. :X Ook dat Happy Hour fenomeen was goed vertegenwoordigd. *kots* In de NLse bars deden ze daar niet aan *D

Ik vond dat op Kreta juist heel erg meevallen die proppers. In lloret ofzo was het 10 x erger :)

idd lloret focking veel proppers :x
en dan ook nog van die negers die zonnebrillen/armbanden en kettingen verkopen. scheld je ze uit voor tering neger en dan verstaan ze je ook nog :(

Gvd..

Vandaag 56 graden in de deathvalley bij Palm Springs & Las Vegas... :@

Morgen lekker naar LA.. met 32 graden & lekker windje aan het strand, waar je toch niet kan zwemmen, omdat het water veel te koud is & KK-harde onderstroom heeft :@

Foto's als ik thuis ben.. Nu nog mooi 12 dagen te gaan :D

5 September vliegen we om 05:00 :W en de vlucht terug is pas om 23:00, dus ik geniet de volle 10 dagen :W:W:W:W

Heb er echt zin in :~

Broodje Amsterdam + Heinekenbar here i come :W (jaarlijks ritueel, ben daar inmiddels al bekend :X)

Zo, vandaag weer terug gekomen uit het Dominicaanse republiek.

Was zeker wel nice, gewoon zo'n all-in resort aan het strand. was zeker wel te doen :D

Bij de ballll

IMG_1977.jpg

Last edited:
Zo, vandaag weer terug gekomen uit het Dominicaanse republiek.

Was zeker wel nice, gewoon zo'n all-in resort aan het strand. was zeker wel te doen :D

Daar wil ik waarschijnlijk volgend jaar naar toe met me vriendin :)
Hoe is het daar, want ik heb begrepen dat je niet zomaar van je resort weg kan?? Dit ivm ontvoeringen, zakkenrollen...weet ik het allemaal wat ik heb gehoord :p

Back