Moet alleen nog fking veel dingen doen zeg:X stressen morgen.
hele huis schoonmaken voor me ouders die zaterdag thuis komenx| de was doen. en dingen kopen voor in cherso. poeheey
Normaal ook niet mijn ding.
Maar ik ben net 2,5 week alleen thuis en volgens mij ga ik nu voor de 1e keer opruimen
en dan bedenk ik me dat ik nog dit en dit moet doen. Had me wekker al op 11 uur gezet zodat ik wat tijd had maar het werd half 3 en moet over half uurtje naar me werk.
aaaah
mijn ouders zijn 6 weken naar camping (pa rijd heen en weer naar zijn werk)
maar ik moet nu zelf wassen,strijken en voor me eten zorgen als ik niet in de avond moet werken
Inmiddels weekje terug van Cherso. Waren dus echt wel meer gasten dan vrouwen daar. Tuurlijk waren er vrouwen, maar het was zeker niet 50/50. Dat mocht de pret niet drukken, heb me er goed vermaakt in ieder geval.
Matrix, Bio Bio, Banjo, Amnesia zijn aanraders. Starbeach natuurlijk ook
Voor de mensen die nog gaan...kijk er niet van op als je geen water meer hebt, komt vanzelf weer Net als warm douchen schaars is
Er waren zeker wel meer vrouwen in verhouding dan Lloret of Marmaris. Misschien dat er in onze periode meer waren ofzo, ons hotel was zeker wel 50/50...
Terug van surfvakantie @ France...Was erg toffe ervaring!!! Wij gaan zeker nog een keer op surfvakantie maar dan naar Maui e.d.. Ben zeker geinfecteerd met het surfgevoel 8)