Het grote hardcore hardstyle hardhouse techno etc feesten topic #16

MHRntt

TJ-tuning
Zitten alweer ff over de 1000 posts bij #15

Wat was Rebellion een heerlijk feestje 9||6
Heel de dag met Erwin gechilled, heerlijk :#

Ja uiteindelijk toch een prima feestje :#

Ik kan niks vinden van penoze op pf?

Mijn lijstje :#
Omelette du Frenchcore vr 6 dec 2013
Superstar Deejays za 7 dec 2013 (werk)
Project Hardcore: #PH13 za 14 dec 2013
Bass Academy za 21 dec 2013 (optie)
PRSPCT XL18 di 24 dec 2013
Pokke-Kerst-Herrie 2013 woe 25 dec (optie)

Als Penoze de 26e is, skip ik pokke kerst herrie. Misschien beide, ik ga met mn vrienden uit curacao naar prspct. Als het dan net zo gaat als dat het daar ging, maar dan met Nederlandse maatstaven leef ik wss een dag later niet meer :X

MWAK gisteren was echt vet, dikke tek de hele avond, flink op een zuipen gezet en goed gelachen met vage belgen :D

Ik doe December rustig aan!

Alleen Megawatt en Winterloverz (vrouwen wouden graag:rolleyes: )

Hardbass en xxlerator outdoor ticket al binnen

Dat cker ja, wat was dat een vet feest!

Voor mijn alleen nog freaqshow dit jaar en dan de volgende word hardbass.

Ook mijn plan dus December alleen naar Overdrive Bass Academy en Penoze :+
 
Advertisement - register to remove this

Lineup XQ brennan heart is bekend.

Area 1

Adaro
Atmozfears
B-Front
Brennan Heart
Code Black Australië
Isaac
Luna
Zatox Italië
Live: DV8
Live: Outbreak Australië

Area 2

Crisis Era Canada
Festuca
Nutralizers België
Rudy Lime
Silver Nikan
Winnaar contest
MC: DL
 
Zometeen naar Overdrive in Eclipse, ben benieuwd wat het gaat worden na al dat gezeik met de organisatie. Alle headliners zijn bijna gecanceld... Iemand die weet of je via bepaalde wegen je geld terug kan krijgen omdat ze je eerst lekker maken met onder andere Coone, B-Front Radical Redemption en nu blijven alleen Zany en Jack of Sound over...
 
Straks naar Rechless ipv. Overdrive.

01:30 – 02:30 Digital Punk
02:30 – 03:30 Phuture Noize
03:30 – 04:30 Chris One
04:30 – 05:30 Degos & Re-Done
05:30 – 06:00 Radical Redemption *LIVE*

Beukenggg
 
Overdrive was ondanks de schijtorganisatie een aardig knaller geworden. Niet iets waar ik normaal 25 euro voor zou neerleggen maar me toch bijzonder goed vermaakt
 
Wie draaide er dan Bart? Ik zag dat Zany ook niet meer kwam. Tha Playah ook niet?

8 feb aardig feestje in Studio
Chain Reaction
E-Force
Envine
Eyoung
High Voltage
Jack of Sound
Phuture Noize
Radical Redemption
Solutio & The I's
Submotion
Tartaros
Titan
MC: Apster
MC: Shizzler

Maar eerst PH13 volgende week :)
 
De enige bekende die kwam was Jack of Sound met een gruwelijke knalset en Kevin Kaos, verder vulde de dj's uit de talent stage de avond op. En dat waren ook wel echt talentjes, want heb heel de avond vol gas kunnen knallen, iedereen ging maximaal uit z'n plaat en er hing wel een goeie sfeer. Toen om 05:00 zijn we hem gesmeerd voor een epische afterparty :#
 
Xxlerator Sinterklaas was ook echt nice! Held van de avond, Chain Reaction :W 1 of andere debiel heeft nog zijn usb stick met nieuw materiaal uit de apparatuur gejat :L
 
Ik ben ook bij beide aanwezig. Op Bass Protocol moet een maatje van me mc'en. Ff kijken of ik gastenlijst plekje kan krijgen :7
 
Bass Protocol kaarten liggen hier ook al klaar, avondje snoeien met z'n 3e :W
Nog mensen die zaterdag naar Gunz4Hire in time out gaan? Kan het niet laten, laatst wat nieuwe matties gemaakt die net als ikzelf overal heen gaan. Volle bak gebruiken en gewoon een bus huren en niet zeiken over dat het 20 euro retour kost en dan lekker afteren 9||6
 
Haha ja man Hoeven, Roosendaal, Bosschenhoofd. Kende er al een paar van feesten. Kwamen zo nu en dan weleens wat halen, en vroegen ze of ik mee naar feesten ging. Ja prima, was altijd aan het zoeken naar mensen die meewilden. Zaterdag gaan we met ruim 40 man op pad :W Dus als je nog eens ergens heen wil en je hebt niemand of weinig man die meewillen, stuur ff een appje want er is altijd plek in de bus voor meer personen, en is voor jou ook om de hoek. Vertrekken uit Hoeven ;)
 
Naaaaaiz Bart!

Maar ik ga ff wat remmen met feestjes. Ik trek het gewoon niet meer om zoveel te gaan.
heb nu qlimax, hard67, mwak, omelette du frenchcore en superstardeejays gehad in 4 weken. Za PH13 dan en de 24e PRSPCT. De eerstvolgende is dan Vendetta 25 jan en Reverze 22 feb.
Daarna qapital en dan begint de ellende weer bij pussylounge @ the park, defqon, etc... :+
 
Ik ga niet eens beginnen met minderen, kan het goed betalen en werk bijlange na niet meer zoveel naar binnen als vroeger. Dus of ik nou elke week 1/2 pillen vreet of mezelf helemaal vol laat lopen in de kroeg en dan de helft van de keren met mn zatte kop ook nog coke haal. Dan sta ik toch liever met mn maatjes te rammen op een feest. En op feestjes kom ik de vaste boys van hier nog eens tegen :love:
 
Back
Top