Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Zal even vertellen hoe het ging:

Ze riepen in het vliegtuig al de hele tijd mijn achternaam om. Maar het was in het spaans en ik had niet in de gaten dat het over mij ging. Toen zei een maat voor de gein volgens mij roepen ze jouw naam om! Dat bleek even later ook toen er 4 soldaten het vliegtuig binnen kwam en ze vroegen of ik mee kwam.

Ik werd na beneden afgevoerd en moest in een hokje komen. Daar lagen nog 3 koffers en ik moest de mijne aanwijzen.

Toen trokken ze mijn koffer overhoop! Ik was dus erg bang dat iemand er iets had ingestopt. Aangezien ze me niet zomaar uit het vliegtuig trokken.

Ze stelden me allemaal vragen maar ik kon er niks van verstaan aangezien ze alleen maar Spaans konden. Ook vonden ze mijn stempels vrij raar. Aangezien ik aangegeven had op mijn visum dat ik student was. Maar had binnen een jaar al meer dan 3 verschillende stempels van Zuid-Amerika in mijn passpoort.

Toen moesten ze nog even in mijn bek kijken en moest ik me uitkleden. Mocht mijn boxer nog aanhouden. Toen ze toch niks konden vinden mocht ik mijn koffer weer inpakken en werd ik weer terug na het vliegtuig gebracht.

Toen ik het vliegtuig in kwam keek iedereen mij een beetje boos aan. Aangezien we 2 uur vertraging hadden hierdoor

Volgens mij had het er misschien ook wel een beetje mee te maken dat ze mij controleerd hadden, omdat wij de enige 4 buitenlanders waren van de 300 man. Maar waarom ze mij er nu uitpikte is mij nog steeds niet duidelijk.

Maar al met al is het goed afgelopen. Was wel mijn heftigste half uur in mijn leven!

Zonder visitatie telt niet. :p


Ik werd er op Rotterdam Airport trouwens ook tussen uit gepikt. x|

Heeft u tabak bij u meneer? Ja gvd dat kan je zelf toch wel zien op dat geile scherm van je. :+

4 sloffen, waarvan 2 voor mn vriendin. Niets aan de hand dus. Ik was alleen de 9 losse pakjes vergeten. :eek: Maar ik leef graag ruig.
 
Last edited:
@ starbeach: En je wordt echt knettergek van de lag in de muziek doordat er een flinke afstand tussen de speakers zit. Kan er aan liggen dat ik plaatjes draai trouwens.
 
Star beach is wel super relaxt! goeie muziek, allemaal vrouwen, genoeg eten en drinken te verkrijgen..

Werd alleen helemaal lijp van die ventjes die zaten te janken of je al voor je ligbed had betaald
 
oh like it like it (L)


volgend jaar moet ik cherso maar is proberen, dit om mijn kk vakantie van lloret van toen ik 18 was te vergeten.

nu ga ik heel dat kreta kapot sargen ^^


over een weekie 3 daagies zuif frankrijk, ook nice 8)
 
ik zat in appartement pliades, bijna tegenover starbeach, kheb alleen ff in de bar gezeten int zwembad. Verder werd ik btje ziek van al die breezerbois, de vrouwen maakten het wel weer goed.
mja wij zaten vooral recht tegenover ons appartement, mooi rustig en genoeg bier

en onze yannis bleef maar ouzo inschenken
SL380205.JPG


deze liep ook rond op starbeach, die slang was echt lomp groot
SL380451.JPG
 
Zonder visitatie telt niet. :p


Ik werd er op Rotterdam Airport trouwens ook tussen uit gepikt. x|

Heeft u tabak bij u meneer? Ja gvd dat kan je zelf toch wel zien op dat geile scherm van je. :+

4 sloffen, waarvan 2 voor mn vriendin. Niets aan de hand dus. Ik was alleen de 9 losse pakjes vergeten. :eek: Maar ik leef graag ruig.

Je mag dus max 2 sloffen meenemen naar huis?
 
Bij mij is ook alles gecontroleerd... :p

Ik had 2 sloffen in me bagage, 1 slof in me handbagage.
Maarja, dat vrouwmens keek amper naar dat scherm dus misschien had ze het wel niet door.
 
Zijn er trouwens meer mensen die dit jaar last hebben gehad van serieus bijdehandte uitsmijters?

@ pacha in Salou, wil je de deur uitlopen staan er 2 brede henkies de weg versperrend voor je neus INCLUSIEF een agent: "FOOI!" 8P

Moet niet veel gekker worden, ik kon wel gewoon doorlopen want echt geintimideerd raakte ik niet van ze, maar dr stond een groep wat kleinere mannetjes gewoon allemaal hun laatst centen op te zoeken, onder meekijkend oog van die agent 8P
 
Back
Top