Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Ik ben ook net thuisgekomen vanuit Chersonissos, 15 dagen geweest!

Elke avond wezen stappen dus nu echt compleet verrot:D maar zeker voor herhaling vatbaar!

biobio ben ik niet geweest, te druk8P

starbeach ben ik afgelopen donderdag geweest, lag vlak voor het zwembad bij die pilaren met boxen.
wel vies duur daar alles8P

zag bij copa cobana ook nog een flink knokpartij, 3 van die anabolen spuiters sloegen zon gast helemaal in elkaar, en toen pakten die lafaards er ook nog eens een bierglas bij en sloegen het op het hoofd van die gast kapot, en dat wat ze toen nog in de hand haddan staken ze hem vol mee in het gezicht:r die kerol had echt minstens 10 sneenen over zijn hoofd, wat een bloedx|

biobio ben ik niet geweest, te druk8P

starbeach ben ik afgelopen donderdag geweest, lag vlak voor het zwembad bij die pilaren met boxen.
wel vies duur daar alles8P

zag bij copa cobana ook nog een flink knokpartij, 3 van die anabolen spuiters sloegen zon gast helemaal in elkaar, en toen pakten die lafaards er ook nog eens een bierglas bij en sloegen het op het hoofd van die gast kapot, en dat wat ze toen nog in de hand haddan staken ze hem vol mee in het gezicht:r die kerol had echt minstens 10 sneenen over zijn hoofd, wat een bloedx|

zo lekker dan:X:r

Maar ik zit over 9 uurtjes in het vliegtuig voor 2 weken naar gran canaria.
Heb er vet veel zin in, Seat Leon staat klaar op het vliegveld als ik aankom8)

Plannen voor juli 2014 staan al vast..

Brazil!

Tickets voor de finale zijn al half geregeld via de belgische voetbalbond :D Dit is gewoon een unieke kans..

Plannen voor juli 2014 staan al vast..

Brazil!

Tickets voor de finale zijn al half geregeld via de belgische voetbalbond :D Dit is gewoon een unieke kans..

Dan zit ik er denk ik ook wel weer :D Of ik moet een vriendin hebben. Dan ga ik er never nooit heen.

1aug gingen we met ut vliegtuig na chersonissos, zaten stuk of 20 van die mongolen uit alkmaar bij ons in. 1 trok het zwemvest de heenweg eruit, die mocht al niet meer terugvliegen met transavia.
Vervolgens zijn er nog wat hun appartement uitgetrapt...
dat volk zat de weg naar het appartement al te snuiven, wat een paupers :P

Back