Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

nu zondag eindelijk vertrekken naar lloret de mar met de auto :P

gaat een heerlijk tripje worden alleen jammer dat we zaterdag avond al trug moeten zijn wantmijn maat moet de zondag crossen :P

nu zondag eindelijk vertrekken naar lloret de mar met de auto :P

gaat een heerlijk tripje worden alleen jammer dat we zaterdag avond al trug moeten zijn wantmijn maat moet de zondag crossen :P

Met de auto? :X is met het vliegtuig niet goedkoper als je naar benzinekosten kijkt?

Met de auto? :X is met het vliegtuig niet goedkoper als je naar benzinekosten kijkt?
nop kost 300euro pp met het vliegtuig en we zijn met 3 om de benzine te delen en peage kosten dus als je rekent komt het wel goedkoper uit en de wagen alvast ook maar voor een week omium verzekerd :P

nop kost 300euro pp met het vliegtuig en we zijn met 3 om de benzine te delen en peage kosten dus als je rekent komt het wel goedkoper uit en de wagen alvast ook maar voor een week omium verzekerd :P

uit nieuwsgierigheid; hoeveel verwacht je kwijt te zijn aan bezinekosten?

neem aan dat je door frankrijk rijd <]
+200 euro tol dus

we rijden langst de nationale route door frankrijk daar moet je geen tol betalen men pa woont namelijk in het zuiden van frankrijk dus daar geraak ik zonder tol te betalen:P en de wegen zijn net zo goed als autostrade

gister weergekomen uit chersonissos, wel vermaakt daar :P
we zaten tegenover starbeach, wel veel breezerbois daar...
verder ook 1 avond na malia gweest, die engelsen sporen echt van geen kant

ik gister ook terug gekomen, bijna heel de vakantie levensloos geweest, wat een kk voedsel hebben ze daar:r:r:r

weer zat iig wel mee :)

Hier ook weer sinds gisteren terug van Cher, waren dit jaar wel hoop boeren die alleen maar zuipen en voor de rest niks doen.

Dat is dus al 1 vd redenen dat ik daar niet heen ga. Zo`n hekel aan die gasten :X Altijd ruzie met die kutjes :X

Marmaris viel het reuze mee gelukkig

Ik ben 8/8 van de avonden uit geweest, vorig jaar ook. De vrouwen uit het oosten zijn wel echt te makkelijk en dom allemaal. Die zijn al blij als je ze aanspreekt.

we rijden langst de nationale route door frankrijk daar moet je geen tol betalen men pa woont namelijk in het zuiden van frankrijk dus daar geraak ik zonder tol te betalen:P en de wegen zijn net zo goed als autostrade

Ik ben op de heenweg naar Zuid-Frankrijk 150e armer geworden aan peage. Op de terugweg trokken we dat mentaal gewoon niet, dus teruggereden via de Route National. Erg leuke wegen, maar reken maar minstens op een uurtje of 20-24 achter 't stuur ;) Vooral als je 't grootste deel overdag doet.

Ik ben op de heenweg naar Zuid-Frankrijk 150e armer geworden aan peage. Op de terugweg trokken we dat mentaal gewoon niet, dus teruggereden via de Route National. Erg leuke wegen, maar reken maar minstens op een uurtje of 20-24 achter 't stuur ;) Vooral als je 't grootste deel overdag doet.

dan maak je toch ook wel een grote ommetoer :P ik rij van aalter (belgie) naar zuid frankrijk dicht tegen montpellier in een goeje 13 h langst de nationaal grotendeels zijn het mooie wegen net als autosnelweg soms een keer door een dorpje :)

Ohja, dat is wel een iets andere route. Dat van mij was Marseille/Grenoble/Nancy/Luxemburg/Amsterdam zegmaar. Daar wel veel dorpjes, maar 's nachts was 't rustig. Toch zou ik me niet vergissen in de drukte etc.

Ohja, dat is wel een iets andere route. Dat van mij was Marseille/Grenoble/Nancy/Luxemburg/Amsterdam zegmaar. Daar wel veel dorpjes, maar 's nachts was 't rustig. Toch zou ik me niet vergissen in de drukte etc.
ja we rijden toch ook s'nachts dan is het toch wat frisser om te rijden en is het niet zo druk en kheb ook niet echt zin om zo veel tol te betalen want dinsdag ben ik met een vriendin naar parijs gereden en dan was het al meet dan 40euro tol heen en terug :L

Back