Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

San Sebastian en España?!

Ben ik ook nog geweest. Daar kan je zeker leuk uitgaan!!

Spanje ja.. Dat Noord-Spanje (Baskenland) kwam wel erg relaxed over trouwens.. In Spanje word er vaak streng opgetreden tegen wiet roken, maar waar wij zaten rookten ze gewoon op het strand, de boulevard, de shoarmatent.. )Overal eigenlijk :p

We zaten in Zarautz btw, goede plek om te surfen alleen hadden wij net pech met de golven die week :(
 
Spanje ja.. Dat Noord-Spanje (Baskenland) kwam wel erg relaxed over trouwens.. In Spanje word er vaak streng opgetreden tegen wiet roken, maar waar wij zaten rookten ze gewoon op het strand, de boulevard, de shoarmatent.. )Overal eigenlijk :p

We zaten in Zarautz btw, goede plek om te surfen alleen hadden wij net pech met de golven die week :(

Bij mij kwam het ook relax over :) Ik ben met vrienden gaan surfen bij Biarritz. En een dagje naar San Sebastian. Toffe baai was daar trouwens!
 
net terug van de dominicaanse republiek, ik was in punta cana.

disco's zoals de pascha en mangu aangedaan.

Parelwitte stranden, zeewater was zohelder en warm als het bad thuis. Lekker luieren tussen de palmbomen. Heb de huizen gezien van jennifer lopez en shakira en co wtfff het kwam op geen ferrari F430
 
Back
Top