Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

1aug gingen we met ut vliegtuig na chersonissos, zaten stuk of 20 van die mongolen uit alkmaar bij ons in. 1 trok het zwemvest de heenweg eruit, die mocht al niet meer terugvliegen met transavia.
Vervolgens zijn er nog wat hun appartement uitgetrapt...
dat volk zat de weg naar het appartement al te snuiven, wat een paupers :p

snuiven op kreta?
 
1aug gingen we met ut vliegtuig na chersonissos, zaten stuk of 20 van die mongolen uit alkmaar bij ons in. 1 trok het zwemvest de heenweg eruit, die mocht al niet meer terugvliegen met transavia.
Vervolgens zijn er nog wat hun appartement uitgetrapt...
dat volk zat de weg naar het appartement al te snuiven, wat een paupers :p

Lol, dat waren volgens mij een paar oude klasgenoten van mij. (van de basisschool).

Die gasten zijn een beetje op dat niveau blijven hangen idd. :p Mungels...
 
je kan ook goed eten @ soraya..

is van een Nederlandse eigenaar, met grieks personeel. voor 8 euro heb je groot bord gyros met patat(vlaamse friten:p), schnitzel of wat je dan ook wilt. Krijgt van te voren nog gratis broodjes en na het eten shotjes en een fruitschaal. Is te vinden aan het begin van de stad.. vanaf starbeach gezien
 
Nou dat zal mij maar gebeurt zijn toen ik even uit het vliegtuig in venezuela werd gepikt. Heb het verhaal hier weleens verteld. Ik weet zeker dat ik dan nu nog niet thuis was geweest. :mad:
 
ja achter in de bus zaten ze ;o

/edit
ook mooi, terugweg waren paar mensen vergeten dat ze al terug moesten...
het appartement lag nog vol met hun spullen, zelf waren ze er neit en ze pakten de tel. niet op :p

nou ben ik best nieuwsgierig hoe hun thuis zijn gekomen :p
 
Ik ben na Kroatie (vlucht terug naar Nederland) ook gecontroleerd...

Helemaal gefouilleerd, tas door de scanner, moest helemaal leeg, toilettas is leeggehaald en alles is ondersteboven gekeerd.....

Niet helemaal gek, als je een enkel reizende gast van 23 met een legertast "snel" door alle wachtende toeristen heen ziet snellen opweg naar de uitgang..., maargoed.. Was blij niks verdachts o.i.d. mee te hebben :)
 
ik werd door 4 soldaten uit het vliegtuig gehaald. 5 minuten voordat het vliegtuig weg ging x| Wat was ik bang!!
 
Zal even vertellen hoe het ging:

Ze riepen in het vliegtuig al de hele tijd mijn achternaam om. Maar het was in het spaans en ik had niet in de gaten dat het over mij ging. Toen zei een maat voor de gein volgens mij roepen ze jouw naam om! Dat bleek even later ook toen er 4 soldaten het vliegtuig binnen kwam en ze vroegen of ik mee kwam.

Ik werd na beneden afgevoerd en moest in een hokje komen. Daar lagen nog 3 koffers en ik moest de mijne aanwijzen.

Toen trokken ze mijn koffer overhoop! Ik was dus erg bang dat iemand er iets had ingestopt. Aangezien ze me niet zomaar uit het vliegtuig trokken.

Ze stelden me allemaal vragen maar ik kon er niks van verstaan aangezien ze alleen maar Spaans konden. Ook vonden ze mijn stempels vrij raar. Aangezien ik aangegeven had op mijn visum dat ik student was. Maar had binnen een jaar al meer dan 3 verschillende stempels van Zuid-Amerika in mijn passpoort.

Toen moesten ze nog even in mijn bek kijken en moest ik me uitkleden. Mocht mijn boxer nog aanhouden. Toen ze toch niks konden vinden mocht ik mijn koffer weer inpakken en werd ik weer terug na het vliegtuig gebracht.

Toen ik het vliegtuig in kwam keek iedereen mij een beetje boos aan. Aangezien we 2 uur vertraging hadden hierdoor

Volgens mij had het er misschien ook wel een beetje mee te maken dat ze mij controleerd hadden, omdat wij de enige 4 buitenlanders waren van de 300 man. Maar waarom ze mij er nu uitpikte is mij nog steeds niet duidelijk.

Maar al met al is het goed afgelopen. Was wel mijn heftigste half uur in mijn leven!
 
Kheb die vreetkramen effe allemaal opgeschreven, kzal ze eens effe gaan bezoeken haha :p

Nog iemand van jullie naar dat waterpark "Star Beach" geweest?
 
Das geen park, gewoon ene hangplek voor de jeugd. Een grasveld met allemaal rode coca cola bedjes en wat zwembad spul, barren, bungee jump en strand ervoor.

Al het water is kksmerig en er lopen vooral boeren en hoeren :p
 
Back
Top