Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Stijn P

Well-Known Member
Omdat ik hem nog niet zie staan, en er toch al wat geboekt wordt door mensen, besloot ik hem maar aan te maken.

Waar gaat de reis heen deze zomer? Met ouders, met vrienden, helemaal niet weg? Vertel het hier :D

Persoonlijk weet ik nog niet waar ik heen ga. Waarschijnlijk niet meer met ouders, we willen met vrienden naar of Blanes, Callela, Lloret of Cherssonisos. We zijn allemaal 18 of 19, dus wat stellen jullie voor?
 
Advertisement - register to remove this

Kreeg toevallig vandaag de gogo-brochure in de bus :)

Calella is wel een aanrader 8)

Geen idee wat wij dit jaar gaan doen, hopelijk iets anders dan een std. costa-vakantie. Road-trip naar Praag lijkt me wel wat...
 
ik ga niet op vakantie denk ik. Ben namelijk begin Juli klaar met school begin/halverwege Augustus ga ik op stage voor school. Het wordt of 12 maanden NY, 10 maanden Spanje of 5 maanden spanje en 5 maanden nederland. Is namelijk me laatste jaar op hotelschool(middelbare) en moet dan dus als eindexamen stage lopen in een hotel
 
Weekje in groede aan de zeeuwse kust, beetje drinken, ... en natuurlijk ook weggaan. Is altijd wel chille is geloof ik al 3e jaar :p, elk jaar wordt het beter :D
 
Het moet er toch maar eens van komen dat ik eens met vrienden op vakantie ga. Heb nog geen idee waarheen maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat wel spanje zal worden.. Iemand aanraders waar je eigenlijk wel moet geweest zijn als je nog niet op die bekende plekjes als Salou enzo geweest bent..
 
We hebben een probleem, we zitten te twijfelen tussen LORET en CHERSONISSOS, ik ben in de herfst in chersonissos geweest en vind het echt vet. We willen 2 dingen ook nog weten

-Waar zijn meer jongeren ( wij dan 17/18)
-Hoe oud moet je zijn voor discotheken/kroegen?

Wie kan ons helpen bij de keuze :D
 
Ik zou met die leeftijd eerst naar Lloret gaan en erna pas naar Chersonissos of zoiets.
Is veel leuker als je mensen van je eigen leeftijd tegenkomt enzo...

Ik weet het nog niet. Het zal denk ik iets worden als Turkije, Griekenland, Mallorca...
 
Feb. wintersport 10 dagen Oostenrijk
In de zomervakantie ws. een cruise naar de Bahama's/Miami/Dom. Rep. of 3 weken rond trekken in Florida ( Miami/Key West/Orlando )
 
17 juni naar mn vriendin in Zuid Afrika!!! kan niet wachten ( 4 weken ga ik ) en als ik terug kom 2 weekjes naarme nicht in ibiza :)
 
Begin 2007 naar Curacao paar weekjes, tegen maart naar China/Japan (met me vader mee naar de fabriek :W).

Dan in April naar Spanje (ook mee naar de zaak daar..)

In de zomervakantie, denk met een stel vrienden op vakantie en anders dikke roadtrip 8)

En volgend jaar herstvakantie weer Curacao :W

Wordt wel een leuk jaartje denks :#
 
In het voorjaar met gf weekje naar Zuid-Frankrijk, ooms van haar hebben daar een huisje/appartement dat we cheap kunnen huren... In de zomervakantie lekker met gf + een ander stel naar Kos/Rhodos/Kreta ofzo, ergens tussen een week en twee weken, mag ook last-minute wat mij betreft :)
 
Vorig jaar ging ik voor het eerst met t vliegtuig, met me gf en haar ouders mee. Ondertussen alweer 3 maandjes vrijgezel :) en nu wil ik dus met vrienden gaan. Heb nog geen id waarheen.
 
Back
Top