Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Woendag op pad voor 15 dagen Chersonissos. Vorig jaar met 3 man geweest en bijna altijd 1 toko gezien omdat de andere 2 daar heen wilden, zwaar irritant.
Dit jaar met 6 man dus zal ongetwijfelkd beter worden8)

Terug van Chersonissos, echt supergaaf, imo niet te vergelijken met andere dingen.
Denk dat dit hem volgend jaar toch ook weer gaat worden.
Of misschien Ibiza, maar dat is voor latere tijd :)
@ pruttel, welke toko zat je dan telkens?

in spanje hing in alle kroegen dat er niet gerookt mocht worden
maar je kon onveral roken
zo hoort het rookverbod te zijn :P
denk dat het gedoogd werd voor de toeristen ofzo?

Lloret is pas chill, 2 jaar geweest en vermaak me er nog steeds.
Ook zwaar veel jongen etc en is ook echt een jongerenplek, prijzen zijn nog redelijk goedkoop dus .
alleen wel uitkijken met die lijpe politie, heb dit jaar iemand gruwelijk klappen zien krijgen omdat die stond wild te plassen:P

Mja, ik ben de namen ook kwijt, maar vorig jaar zaten er wel een paar lekkertjes bij :P

Ik herinner me Desiré? kan dat ? :X :P

kzit nu in Mallorca, El Arenal:p

Tis wel tof hier, en warm! heb gelukkig een kroeg gevonden die onderhand de hele Hazes Top 100 draait :D

Zo kut is dat hé, die Nederlands talige herrie als je in het buitenland bent. Op Mallorca was het wel erg, ik heb me er maar een beetje overheen gezet, anders was elke avond drama.

kzit nu in Mallorca, El Arenal:p

Tis wel tof hier, en warm! heb gelukkig een kroeg gevonden die onderhand de hele Hazes Top 100 draait :D

Volgens mij weet ik een beetje met wat voor een persoon ik te maken heb! Houdt van Andre Hazes en geilt op mercedes waar kampers in rijden. Of heb ik nu een vooroordeel? :p

@ pruttel, welke toko zat je dan telkens?

Cameo.

Opzich geen onaardige tent, maar als je er elke keer dat je uitgaat het overgrote deel van de avond staat omdat je maat op het barmeisje geilt wordt het met de dag saaier.

Ik hoorde btw dat Beachflirt dit jaar €30 kostte? lijkt me wel een beetje gek voor een feestje dat van 8 tot 12 duurt.

Net paar dagen terug uit kreta. 12 dagen in Eri beach gezeten, all-in geval. Tering wat was het eten slecht zeg, vaker buiten de deur gegeten als in hotel zelf:P.

Uitgaan was wel supervet, goed vermaakt iig!

Foto's van de dames @ Heineken café? :D (personeel)

Nee heb ik geen. Om eerlijk te zijn werkte er ook niet echt veel soeps, volgens mij 2 in de midden bar. Had mijn aandacht meer gericht op de vrouwtjes die in de zaal rondlopen...

Maarja is toch lekker beetje Nederlandstalig op vakantie. Bouw je wel dikke sfeer mee. Heb zelfs 3 avonden waarvan de laatste zelfs een uur lang gezongen in 100% orange en ook alleen maar Nederlands:W

Back