Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

en terecht :!
vriendin van me zit nu in venezuela ben fucking jalours :D
en idd salou enzo boeit me echt niks
kreeg vroeger altijd tehoren van ja onze vakantie kost maar 400 euro ( met de bus naar spanje... en dan 100 euro per dag drank uitgeven... ) vonden ze goedkoper dan
1000 euro naar venezuela en alles er bij hebben rum alles...
ben toch net zo'n persoon die lam ligt elke avond.

Vorig jaar ben ik met een paar vrienden naar Calella geweest, en dat was dus wel fucking vet.

Ik ben ook al 2x in Afrika geweest, Bali en Amerika maar een vakantie met je vrienden naar spanje of griekenland is ook super gaaf alleen dan op een andere manier.

Hahaha.. Rum ja... Elke avond in de discotheek een fles rum, fles cola en een bak met ijs bestellen.

Ik rij normaal nooit met alcohol op. Daar heb ik regelmatig in de auto rond gereden met meer dan een halve fles rum op! Wat een apart land!

@sjoerd! Ja ben zelf ook 2x op Kreta geweest en Mallorca. Super gaaf gehad! Maar je wilt ook eens verder kijken ;)

Aruba idemdito, dude van het hotel zei : je kan gewoon gaan stappen met de auto, als je aangehouden wordt en hij vraagt of je gezopen heb zeg je gewoon dat het minder dan hem is en kan je weer door :P

Hahaha.. Rum ja... Elke avond in de discotheek een fles rum, fles cola en een bak met ijs bestellen.

Ik rij normaal nooit met alcohol op. Daar heb ik regelmatig in de auto rond gereden met meer dan een halve fles rum op! Wat een apart land!

@sjoerd! Ja ben zelf ook 2x op Kreta geweest en Mallorca. Super gaaf gehad! Maar je wilt ook eens verder kijken ;)

Precies, sommige dingen moet je gewoon gedaan hebben nu je de mogelijkheid hebt.

Vorig jaar ben ik met een paar vrienden naar Calella geweest, en dat was dus wel fucking vet.

Ik ben ook al 2x in Afrika geweest, Bali en Amerika maar een vakantie met je vrienden naar spanje of griekenland is ook super gaaf alleen dan op een andere manier.

Zeg ook niet dat het niet vet kan zijn. ging toen ik 16 was ook een x naar salou. maar om nu te zeggen top vakantie nee.. ( wel veel fun :D ) jaja ben een ouwe lul...

fles rum en rijden is in venezela normaal
fles bacardi 2 euro! :D

Wat zijn leuke dingen op Mallorca om naar toe te gaan?
Zoals discotheken maar ook mooie/leuke plekken enzo..

Het beste in Mallorca is wel de Aladin kebab :W

Uitgaan is er niet heel veel in El Arenal, je hebt er vooral feestcafe's/kroegjes. MTV Beachhouse was de muziek wel goed maar wel kut publiek. Verder had je 538 wat niet echt speciaal was en Veronica was daar wel het tofst. Gaan de meesten ook als afsluiter van de avond naartoe.

In Palma de Mallorca heb je wel grotere discotheken, maar daar lopen van die gare spanjaarden en engelsen die niet tegen drank kunnen.

Strand is zeer goed. Wat betreft eten is het heel erg wisselend, zitten wel een paar echt goeie tenten. Vooral die om de hoek bij hotel San Diego, naar de jachthaven toe zegmaar. Hebben ook een redelijk groot balkon waar je kunt zitten.

6 jaar geleden was El Arenal dus echt wel tof met uitgaan. Volgens mij was er wel 6km boulevard met tentjes en discotheken.

Stappen vond ik ook wel redelijk, niet speciaal. Alleen ben ook naar BCM geweest, zo een grote discotheek, met Engelse, Spanjaarden, Zweedse/ Noorse dames alles, dat was wel echt goed tof :)!

Strand en eten is inderdaad goed :). Tex Mex is goed te eten.

Eerst hier nog even van het mooie weer genieten en dinsdag vertrekt mijn vliegtuig om 05.30 naar Spanje.

Zijn er al eerder mensen naar Torremolinos (Costa del Sol) geweest hier? :)

Dit jaar Calella geweest, zeer tof inderdaad :D

Relaxte tenten (Kauai :D), en gelukkig niet van dat rampenvolk zoals in Lloret.
Zeker voor herhaling vatbaar dat Calella :)

Morgen 11.55 in 't vliegtuig naar Singapore, na 4 dagen door naar Bali voor 10 dagen, dan 5 dagen naar Jakarta, en nog 12 dagen terug naar Bali, miss tussendoor nog een weekendje Kuala lumpur, maar dat moeten we nog even kijken:)

Gvd ik heb zin!:W

Niet gegeten bij die tent.

Het mooiste van Mallorca was dat deze held naast me zat in het appartement;

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7uxPwftS_H0"]YouTube - Gewoon Rutger[/ame]

Ik ging helemaal out toen ik hem zag :#.

Wat zijn leuke dingen op Mallorca om naar toe te gaan?
Zoals discotheken maar ook mooie/leuke plekken enzo..

qua uitgaan vind ik el arenal niet echt super , leukste tent vond ik de BCM in maggaluf dat is ongeveer 25min rijden met de bus. verder zijn wij van de rotsen wezen springen en scooter rijden met 13 scooters :D dat was wel goed vet :W ik ga morgen naar huis en het weer is hier nu echt super goed (39 graden vandaag)

Back