Het grote ''zomervakantie 2008'' topic

Niet gegeten bij die tent.

Het mooiste van Mallorca was dat deze held naast me zat in het appartement;

YouTube - Gewoon Rutger

Ik ging helemaal out toen ik hem zag :#.

Hahahahahahaha what de fok :D:D

01-05-2008%20021.jpg

i.php

i.php

i.php

i.php

i.php

i.php

Dat deze mensen zichzelf serieus nemen (of is hij geestelijk niet helemaal 100?)

hij heeft wel een klein beetje wat weg van Dexter van het forum :P

hoe oud is die rutger trouwens? zat eerst aan 15 jaar ofzo te denken maar op andere foto's lijkt het gewoon een man

ik denk niet dattie 100% is

tros.gif

BCM is inderdaad tof. Alleen je kon wel merken aan de drank dat het onbeperkt was.

Ook nog naar Abraxxas geweest in Palma de Mallorca?

Haha die bovenste foto, die andere kerel was er ook bij ja, maar ze zijn allebei niet helemaal 100 volgens mij 8P.

Ja dat onbeperkt in BCM is eigenlijk kut, bier met veel water, ik was ook redelijk nuchter toen ik daar weg ging. En kut dat je maar 1 drankje per persoon kan halen, dat zuigt echt keihard.

Ga zo ons 9-persoonsbusje ophalen, mijn zooi inladen... en dan de rest ophalen.

Vanmiddag vertrek naar Istrie, Kroatie 8)

2 t/m 8aug. - Porec
9 t/m 15aug. - Medulin

Dit wordt weer een vakantie om nooit te vergeten! :W

Ja dat onbeperkt in BCM is eigenlijk kut, bier met veel water, ik was ook redelijk nuchter toen ik daar weg ging. En kut dat je maar 1 drankje per persoon kan halen, dat zuigt echt keihard.

dat gevoel had ik ook , dus ik maar zuipen zuipen en zuipen totdat het bier erin klapte 8P 2 uur alleen buiten rond gestrompeld en na de busreis terug heel de straat een keer ondergekotst :D

Hoppa, na 13 uur vliegen en een uur in de taxi zitten, vanochtend om 7 uur aangekomen in Singapore:love:

T is echt BEEST!, vooral omdat 1 euro 2 Singapore$ is. dus alles is zegmar met 50% korting:+

We zitten in het Grand Hyatt hotel, godver wat een luxe zeg, komt helemaal goed met deze vakantie:W

Voor iedereen die nog op vakantie gaat, have fun:*

nog pcies 1 maand :)
route staat nu ongeveer vast
[ir]http://img227.imageshack.us/img227/4559/mapthailandgeneralovervas7.jpg[/ir]

amsterdam->dusseldorf vliegen
dusseldorf -> bangkok vliegen
rond trekken per bus in de buurt van bangkok en de riverkwai
dan per nachttrein naar chiang mai
daar rond trekken en dingen bezoeken
Chiang mai -> Chiang rai vliegen
door trekken per bus naar birma& laos
Xaignabouri ->chiang mai vliegen
Chiang mai-> koh samui vliegen
weekje chillen en proberen duikrevet te halen
fullmoonpatry op koh phanggan ( zoek maar op HOE vet dat is :P )
Koh samui -> bangkok vliegen
bangkok -> Dusseldorf vliegen
Dusseldorf -> amsterdam vliegen

Hoeveel kost zo`n toch totaal ongeveer? Aangezien je nog best wat afvliegt :X

idd binnenlandse vluchten kosten geen drol
4 t/m 20 euro...
duurste is van chiangmai naar koh samui
met bangkok airways a 120 euro pp
maar dat komt omdat bangkok airways het alleenrecht heeft op koh samui

Ook weer terug van 13 dagen Gran Canaria. Goed los gegaan, veel afgezopen, iedere avond feest en veel leuke dames ontmoet. 5th Patrick nog diverse keren gemeet zelfs.
Ben vorig jaar in Chersonissos geweest wat super was, maar dit viel mij helemaal niet tegen. Uitgaan was lekker verschillend (Heinekencafé van te voren en dan met de taxi naar Kashbah voor de rest van de toko's), gratis entree, alleen de disco's na half 4 kostte geld. Maar meestal liet je je proppen en kwam je gratis binnen. Gewoon een super vakantie gehad:W

zeau, tas is bijna ingepakt.. over 12 uurtjes zit ik opt het strand met een biertje in me linkerhand, en een peuk in me rechter :D!

Moet je wel op het rokersstrand gaan liggen? Of zijn ze in het buitenland nog niet verder in het verneuken van alle rechten van de mensen dan wij?

Back