Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ga gvd niet op vakantie :'(
Mn maatjes gaan wel naar kreta.. kutzooi maarja is niet anders :P

Ben wel wo-vr naar kamperland(zeeland) geweest op zo'n kamping (ouders van vriendin van me hebben daar zo'n sta-caravan) was ook wel chill opzich :)
Ook nog een poging tot wakeboarden gedaan maar ik kreeg t niet binnen een uurtje onder de knie :p (baan ging sluiten)

Nja eens kijken of ik binnenkort nog een weekendje weg kan gaan ergens heen oid.. heb wel zin in een zonvakantie eigenlijk :|

Ik ga van 22 tot 29 augustus naar chersonissos, kreta. En ik heb er goed veel zin in :) Ik denk ook wel dat ik een scooter ga huren daar, lekker een beetje rondtoeren. Is er eigenlijk helmplicht in griekenland? Want ik zie t niet zitten om met zo'n smerige, volgezweten huurhelm rond te touren.

Geen helmplicht voor zover ik weet. Was 3 jr terug ofzo.

Voor mij ook geen zomervakantie. Aan ene kant kut, maar ik kon het sowieso niet plannen. Hertentamens op Uni waren deze hele maand en zaten belangrijke bij. Daarnaast motor gekocht en op zo'n dag als vandaag beetje lekker rijden is ook wat waard.

Kan niet alles hebben :)

Ik ga van 22 tot 29 augustus naar chersonissos, kreta. En ik heb er goed veel zin in :) Ik denk ook wel dat ik een scooter ga huren daar, lekker een beetje rondtoeren. Is er eigenlijk helmplicht in griekenland? Want ik zie t niet zitten om met zo'n smerige, volgezweten huurhelm rond te touren.

Je krijgt zon half hoedje op, 9 van de 10 rijd zonder helm alleen een boete kost 350 euro en die moet je meteen betalen. Zo werd het ons verteld.

Hoor van velen die terug zijn uit chersonissos dat er zo veel mannen (en dus weinig vrouwen) waren dit jaar. Het nieuwe Lloret/Salou??

Back