Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Gister terug uit Kreta. Dennis M zijn verhaal komt overeen met mijn gedachte haha. Verder nog Dennis M en Robin V nog gespot.

Dit is mijn beste vakantie ooit, de party sfeer muziek is echt onbeschrijfbaar. Je moet het gewoon een keertje meemaken daar. Volgend jaar ga ik weer!

Het is maar wat je relaxt vindt, je mist zo een hele dag. :+

Ja das wel kut, maar we komen om half 8 aan dus het belangrijkste (de avond/nacht :W) hebben we gewoon nog voor de boeg. Het strand en alles ontdekken we de volgende dag wel..

Ook wel relaxt is dat we om 20:30 pas weer terugvliegen, dus we hoeven alles behalve te haasten op de dag dat we weggaan (tenzij we om 10:00 het appartement uit moeten zijn)

Wij hadden 2 scooters voor 1 dag besteld, kwamen ze aan met 1 scooter voor 2 dagen :X Nou dat ging niet werken dus, hadtie ook nog een Seat Ibiza bij zich, kon ik die voor el-cheapo een dag huren :D Had net een maand me rbw, meteen 300km over die Griekse weggetjes lopen knallen :7 GVD wat een verschrikkelijke maloten daar, maar wel mooie ervaring. Eind van de dag was het, net als de Grieken, keihard met 60 de haarspeldbochtjes door :) Dit was ook @ Chersonissos dus, vorig jaar.

Over een paar uurtjes vertrek ik naar Kreta samen met mijn vriendin, heb er goed veel zin in! We zitten een kilometertje buiten Chersonisis, zodat we niet in de drukte zitten als we het niet willen, maar wel op kunnen zoeken als we in de party-mood zijn. Ideaal dus!

We zijn ook wel van plan om een scootertje te huren, om het eiland eens te gaan verkennen. Mensen die dit afgelopen weken gedaan hebben op Kreta? Ik neem aan dat als je een auto-rijbewijs hebt (3 jaar) dit niet zo'n probleem moet zijn toch?

Oja als er iemand nog tips heeft (restaurant,strandtent,excursie,discotheek etc) hoor ik het graag

Back