Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

Ik had hem al verteld dat ie z'n Fryske Dumkes maar even in de strijd moest gooien, maar hij had ruzie met zo'n Spaans toetsenbord :W Dus er kwam niet echt veel zinnigs uit :W

Ben sinds donderdag terug uit Cherso.

Mooi weer gehad en non-stop party :) Was het meest te vinden voor of in de BioBio, mag dan wel een TMF/Breezah-hok zijn, ik vond dat ze daar de beste muziek draaide en de sfeer was altijd goed. Nog een paar keer geweest in de Havana bar, daar kwamen Skandinavische hoochies :~ ;)

Veel bekende gezien uit me buurt, waaronder Martin. Vliegveld van Heraklion vind ik alleen behoorlijk schraal (als je Schiphol gewend bent :P)

Sow, vannacht teruggekomen uit Kos. Geweldige vakantie gehad, 10x beter dan Kreta. Veel te doen daar, veel verschillende nationaliteiten, etc. We hebben met een Jeep het eiland onveilig gemaakt (heb ik nog leuke filmpjes van) met scooters wat rondgereden, gewindsurft, boottochtje gemaakt etc. etc. Natuurlijk gechilled op het strand en elke avond in de stad wat wezen drinken/zuipen.

Lekker lomp gedaan vooral, zal als ik alle fotos verzameld heb eens wat leuks posten.

25-1.jpg

Lekker cruisen denks :)

Zei het toch ;)

Heb je nooit tegengesproken toch ;)

Maare, jij zei volgens mij wel dat de Camel bar vet was en dat issie dus niet. Ben er de 1e avond geweest, maar vond er niets aan, kan je net zo goed naar een kroeg hier in NL gaan... :P Vraag me verder niet waar ik nog meer ben geweest, heb al die namen niet onthouden, maar barren met scandinaviërs, ieren, italianen, grieken, etc. We waren uitgenodigd door 2 barvrouwen uit ons hotel om met ze mee te gaan naar zon vet Griekse kroeg, mogen ook eigenlijk geen toeristen in, hehe wij ons daar lekker misdragen. Maargoed, alleen maar van die populaire Griekse dance/pop daar. Wel grappig maar niet vet :+

Klopt ook, Camel kwamen we vaak aan het eind met al flink wat achter de kiezen. Dat zal het wel zijn want de muziek was er bij het begin van de kroegentochten inderdaad goed waardeloos :)

Naja het gaat me niet zozeer om de muziek, maar meer erom dat er zegmaar alleen maar NL-ers zitten. Dat schiet toch niet op? Ook nog redelijk jong imo. Gasten uit het hotel zaten er elke avond, want een 'vriend' van hen werkte er. "Kende je die vriend al dan?" "Nee, nee we hebben hem hier leren kennen, is een propper" "Ahaaa". :+ Zegt genoeg over de mensen die er komen lijkt me, plus dat ze overdag zaten te MSN-en achter de hotel PC en daar hebben we hier al een discussie over gehad :p

Hehe idd kansloos, je bent toch op vakantie.

Nee doe mij de White Corner (die met die groene lasers), Fashion, West en de Limit maar :)

Bekende namen inderdaad... White Corner ken ik ja, kun je goed fishbowls delen. West ben ik ff geweest, gingen we met vrouwen heen, het jammere was dat toen wij binnenkwamen wij het aantal vrouwen verdubbeld hadden ofzo 8P Alleen maar gasten daarbinnen de avond :p Wat ik trouwens ontzettend veel zag waren scandinaviers of ieren met enorm korte geile broekjes of rokjes en daar lekker op de bar staan. Schandalig :+

Wie is er eigenlijk nog meer naar Lloret geweest van hier? Dacht dat ik er één herkende, weet z'n naam alleen niet.. Hij had kort zwart haar.

Waren met de bus gegaan en dat was duidelijk koekgaar.

Zat trouwens in Bolero Park.

Back