Het grote ''zomervakantie 2007'' topic

5 September vliegen we om 05:00 :W

Ben bang dat die tijd je tegen gaat vallen. Wij vertrokken ook 5.00, eenmaal aangekomen moesten we een halve dag wachten voordat we het appartement pas in mochten :z . Hoop voor je dat het bij jouw verblijfplaats anders is, want het is behoorlijk gaar.

Daar wil ik waarschijnlijk volgend jaar naar toe met me vriendin :)
Hoe is het daar, want ik heb begrepen dat je niet zomaar van je resort weg kan?? Dit ivm ontvoeringen, zakkenrollen...weet ik het allemaal wat ik heb gehoord :p

Ik ben er 3 of 4 jr terug geweest. Twee keer van resort geweest (quad rijden door jungle en met jeep de binnenlanden in). Alles onder begeleiding van locals en in grote groepen. Quad rijden was echt tof in die omgeving, maar verder kan je niet echt van je resort af om in je eentje wat te gaan verkennen. Grote armoede in het land.

Het bounty gezicht is wel leuk, maar ik zou er nooit meer naartoe gaan.

Ben bang dat die tijd je tegen gaat vallen. Wij vertrokken ook 5.00, eenmaal aangekomen moesten we een halve dag wachten voordat we het appartement pas in mochten :z . Hoop voor je dat het bij jouw verblijfplaats anders is, want het is behoorlijk gaar.

Wij vlogen ook om 05.00 uur, waren om 10.00 in het hotel en konden 13.00 pas de kamer in.. Wij zijn gewoon lekker in 't zwembad gaan liggen (zwembroek etc in handbagage, maar je kan natuurlijk ook gewoon bij je koffer), en die tijd was zo voorbij hoor. :)
Terugweg net zo, we werden om 19.00 uur opgehaald, en 12.00 moesten we de kamer uit. Lekker nog een hele dag bij 't zwembad gelegen, in de wc omgekleed en huppa naar huis. Gewoon vol genieten van je vakantie.

Hoe heet ook al weer die goede brommer verhuur toko in Chersonissos?

Woensdag gaan we weg, word weer een dolle boel :#

Ik heb hem bij dit bedrijf gehuurd. (en dat zonder moter-rijbewijs)

Wel netjes met helm rijden boete:360,- En gewoon een stuk het binneland in rijden daar zie je teminste nog eens wat ipv al die halve Nico's op andere scooters..

[ir]http://img186.imageshack.us/img186/491/05082007120op2.jpg[/ir]

tja een helm is wel veilig , maar t ziet er gaar uit en die dingen stinken en zitten niet goed. dus gewoon zonder helm gereden , politie zie je daar echt nergens

Daar wil ik waarschijnlijk volgend jaar naar toe met me vriendin :)
Hoe is het daar, want ik heb begrepen dat je niet zomaar van je resort weg kan?? Dit ivm ontvoeringen, zakkenrollen...weet ik het allemaal wat ik heb gehoord :p

Ik ben ook op een trip geweest met de quad door de stoffige bende daar en nog wezen paardrijden, maar zo erg is het volgens mij niet met ontvoeringen en zakenrollers, ze sleuren je eerder hun zaakje in om wat te kopen, dan ontvoeren ofzo. Ik sprak ook een Amerikaan, met z'n dominicaanse vrouw(echt super knap vrouwtje van 22 ofzo, hij 55)en hij vond het ook heel rustig daar, maar je moet 's nachts er gaan rondlopen, maar overdag kan volgens mij wel alles.

Ik vond het echt geweldig, echt het hotel waar ik zat was wel aardig groot: http://www.riu.com/nl/hotel-riu-palace-punta-cana-dominicaanse-republiek.html

@ericsnor

120, 130, 180cc geen enkel probleem? 8P

Pffoee, over 3 dagen alweer naar huis:(

Wel 3 heerlijke weken gehad in Inodnesië, morgen nog wel koraalduiken:W

Over brommers, hier rijden meer brommers dan dat er bevolking is 8P

Rij zelf op een 110 cc, of een 125 cc schakel, dingen boeken em makkelijk over de 100:W

(Jammer dat ik me melossie uitlaat niet bij me had, anders ging die 200 :rolleyes: )

Hoop verwachtingen hebben jullie van Cherso :p Heb me er zeker vermaakt dit jaar, maar om te zeggen dat dit me beste vakantie was...nee. Weet niet precies waardoor het komt. Kreeg een beetje het Turkije gevoel daar. Soort van Alanya 2, maar dan beter.

Die toko's daar zijn veel te klein, waardoor er geen ruimte is om ff te kunnen chillen of normaal naar de wc te gaan. ALLEEN maar gasten gezien...nog nooit mee gemaakt :p

Maar goed heb me wel vermaakt verder, maar ik had er meer van verwacht.

Ik ben ook op een trip geweest met de quad door de stoffige bende daar en nog wezen paardrijden, maar zo erg is het volgens mij niet met ontvoeringen en zakenrollers, ze sleuren je eerder hun zaakje in om wat te kopen, dan ontvoeren ofzo. Ik sprak ook een Amerikaan, met z'n dominicaanse vrouw(echt super knap vrouwtje van 22 ofzo, hij 55)en hij vond het ook heel rustig daar, maar je moet 's nachts er gaan rondlopen, maar overdag kan volgens mij wel alles.

Ik vond het echt geweldig, echt het hotel waar ik zat was wel aardig groot: http://www.riu.com/nl/hotel-riu-palace-punta-cana-dominicaanse-republiek.html

@ericsnor

120, 130, 180cc geen enkel probleem? 8P

Ooh oke. Dat hotel ziet er wel kk vet uit :~ Echt niet normaal groot :D Denk wel dat de Dominicaanse een kanshebber is. Anders zat ik te denken aan de Alcarve in Portugal. Iemand die daar geweest is?

idd misschien wel jammer, omdat iedereen er zulke grote verhalen over heeft ga je er zelf ook veel van verwachten... miss wel teveel :(!

ik zal zien, et komt wel goed :D!

want zag op partyflock 2de beach flirt 500 en de laatste maar 50 , wil niet altijd alles zeggen , maar denk wel dat het minder druk is dan toen ik er was

Back