Het Zomervakantie Topic, Editie 2011/2012

's Avonds over de ramblas lopen. Ook voor als je dingen zoekt die in NL gedoogd zijn :+ Camp Nou voor als je van voetbal houdt, of als je het niet vervelend vind om te shoppen, passeig de gràcia.
 
's Avonds over de ramblas lopen. Ook voor als je dingen zoekt die in NL gedoogd zijn :+ Camp Nou voor als je van voetbal houdt, of als je het niet vervelend vind om te shoppen, passeig de gràcia.

Lol idd.. eerst vragen ze of je bier/sigaretten wil.. en dan komt de rest van het rijtje.. xtc,meth enz :p Ook leuk om ff bij die straatverkopers te gaan staan als de politie er aan komt :)
 
Aruba_AmsterdamManor_Buitenzijde.jpg

Aruba_AmsterdamManor_Zwembad.jpg

Vanaf 12 juli zit ik hier een paar weekjes tot ik mn huis in kan:#
Amsterdam manor :D

ga je weer op Aruba werken dan? :love:
 
gisteren extra auto gekocht.. :X ( 7 persoons ) :p
volgende week naar tsjechie rijden met vrienden en wel zien waar wel allemaal komen :p
daarna de auto de verkoop weer in...
 
Morgen 10 dagen naar Kos, all-in

Aegean view resort. Ben benieuwd 40 graden zeggen ze dus zal wel als een tomaatje terug komen:p
 
ChSEOHioGBBcIHT38E1NhA==.jpg


Gister deze aangeschaft, gaat in augustus 2 weken mijn onderkomen worden. 1 week wielrennen in de Ardennen en 1 week downhillen in Winterberg e.o. :W
 
Morgen dagje shoppen in Brussel, daarna doorvliegen naar Lanzarote en daar met auto'tje de mooie stranden opzoeken, met vriendin, zin in :)
 
Tommy, jij bent (geweest) op Bali toch? Ik ga a.s. donderdag samen met m'n vriendin voor ruim 2 weken. Nog tips?
 
Back
Top